Jeg søger et billigt (gerne brugt) server rack skab på U26 - U42, inkl sider og låge, med en dybde på minimum 100cm.
Har du sådan et billigt til salg, eller kender du en broker / forhandler, som måske har, er jeg meget interesseret.
Jeg afhenter gerne.
På forhånd tak.
De bedste hilsner John Nielsen
Update: Jeg søger ikke længere et rackskab, da jeg har købt. Tråden er derfor lukket.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Dvs det kan sættes op i en række af 3, med låger i begge ender.
Derudover har jeg evt. også en 3000VAC Rack UPS hvis det var noget?
Hej Mikkel,
Tak for din besked.
Har du nogle dimensioner på det sæt samt antal U?
Det lyder umiddelbart noget større, end det jeg er på udkik efter.
Og ikke mindst priser..
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Prisen er jeg villig til at handle om, de står bare hos mine forældre i Jylland og fylder :)
Umiddelbart kan du få alle 3 skabe for 5K, og det samme for UPS'en (batterierne er ca. 12 mdr gamle og har været i drift 9 af de 12 mdr, dvs batterierne er stadig friske.
Derudover kan jeg smide lidt blandede PDU'er og måske en Cisco switch hvis du tager det hele :)
Prisen er jeg villig til at handle om, de står bare hos mine forældre i Jylland og fylder :)
Umiddelbart kan du få alle 3 skabe for 5K, og det samme for UPS'en (batterierne er ca. 12 mdr gamle og har været i drift 9 af de 12 mdr, dvs batterierne er stadig friske.
Derudover kan jeg smide lidt blandede PDU'er og måske en Cisco switch hvis du tager det hele :)
3 x 42U er alt for meget til mig.
Jeg er kun ude efter et enkelt skab inkl. sider og låge. Har UPS'er i forvejen, og mangler kun ét skab.
Men tak for tilbudet. :)
Fra omkring 7000,- +moms afhængigt af hvordan det skal speces med døre, blæsere ect
Tak for tilbudet. Jeg har dog fået tilbudt et brugt men pænt og funktionelt 42U skab med sider og låge og inkl. fragt til under det halve.
Men.. jeg har anskaffet mig et rackskab og leder derfor ikke efter et sådant længere.
Tak til de som har henvendt sig.
/John