Om KPuds
KPuds er et enkeltmandsfirma der ejes af Kenneth Popp, som startede firmaet i sommeren 2009. Idéen om at starte eget firma ligger ikke fjernt, da jeg har pudset vinduer for en større virksomhed. Det er også derfra, at jeg kender til, at kvalitet, service og priser skal hænge sammen.
Jeg henvender mig hovedsageligt til private, samt små- og mellemstore virksomheder. Da KPuds er et enkeltmandsfirma, er det mig, der har al kontakt til kunderne. Dette betyder 110% tryghed, da du som kunde er sikker på, at vi har en aftale, og at der bliver leveret et ordentligt resultat. Bedst af alt bliver der ikke brugt penge på aflønning af kontorpersonale, hvilket resulterer i, at jeg er konkurrencedygtig.
Produkter og service
Hos KPuds leverer jeg abonnementsordning ud fra mine kunders behov og ønsker. Jeg aftaler et interval, og derefter kører vores aftale, uden at I skal gøre noget.
Hvis der ønskes udvendig vinduespolering, behøver der i de fleste tilfælde ikke at reserveres tid til at være hjemme. Men ønskes der både indvendig- og udvendig vinduespolering, så kontakter jeg jer om en ordning. Dette kunne evt. være en fast tid, nøgleordning eller lignende.
Mine områder
Jeg udfører vinduespolering på det meste af Sjælland, men hovedsageligt i Ballerup-området og i en radius af 20-30km fra Ballerup.
Kvalitet
Jeg yder 110% kvalitet og service. Skulle du mod forventning ikke være tilfreds med dit resultat får du pengene igen eller en ny omgang vinduespolering.
Kontakt / Få et tilbud
Ved bestilling af tilbud kan der skrive til kpuds@kpuds.dk
eller ringe mandag - fredag mellem kl. 10.00 og 18.00 på 2623 8196.
Med venlig hilsen
Kenneth Popp