Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på en scannet shop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en webshop på en standard Scannet shop. Der er absolut intet gjort med hensyn til SEO.

Jeg har kigget lidt på hvad Scannet har at tilbyde, og kan se de vil have en stak penge for det, foranalyse og oprettelse 5000,- herefter 300o pr. måned for at holde det ved lige.

Mit 1000 dollars spørgsmål er så, er det pengene værd?

Kan man selv gøre noget, eller er man bare "låst" hos Scannet.

På forhånd tak.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:14

Det kommer an på hvad det er de anbefaler, samt hvor stor omsætningog fortjeneste du regner med din webshop skal ha.

Hvis du kun regner med at tjene 1-2000 pr md når alt er betalt, så er det nok for meget at betale for det produkt

Mener du 300 eller 3000 til "at holde det ved lige" ? Med mindre det indeholder linkbuilding og check om de links stadig er live, så ser jeg ingen årsag til de skal ha et månedligt gebyr for at "holde det ved lige"

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:17

Der sneg sig lige et o med, det var et 0, altså 3000 som de skriver her.

For pengene skulle man få.

• Optimering af virksomhedens søgeord (alle søgeord kan gratis udskiftes løbende med nye søgeord, når den ønskede placering er opnået)
  • Effektiv linkbuilding
  • Tilretning af tekst og data på hjemmeside
  • Søgeordsanalyse
  • Fast kontaktperson hos A/S ScanNet
  • Overvågning af søgeordsplaceringer
  • Statusopkald og statusmail fra kontaktperson hver måned
  • Ugentlig statistikrapport
  • Gratis support og rådgivning
  • Tilmeldt 10. Nov 09
    Indlæg ialt: 0
    Skrevet kl. 20:22

Med mindre der er en klar definition af hvad "Effektiv linkbuilding" og "Tilretning af tekst og data på hjemmeside " dækker over, i form af forventede brugbare backlinks og helt nøjagtigt hvad slags Tilretning af teksten de vil lave, så ville jeg ikke anbefale kunder at betale den slags penge om måneden for vedligeholdese af content

Fra Frederikshavn
    Tilmeldt 24. Oct 05
    Indlæg ialt: 563
    Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 20:55

Jeg kan anbefale dig at at få modulet " Profilering " hvor du får muligheden for at give hver produkt en sidetittel samt søgeord indsat som metatag, og det kan ses på din placering i søgemaskinerne.

Der efter skal du igang med at skrive spændende tekster til hvert eneste produkt, også kaldet SEO.

God fornøjelse

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra 9500 Hobro
    Tilmeldt 7. Aug 06
    Indlæg ialt: 269
    Skrevet kl. 09:21

torben79:

Mit 1000 dollars spørgsmål er så, er det pengene værd?

Vi har prøvet Scannets SEO pakke.

I perioden kunne jeg ikke konstatere en betydende stigning i trafikken fra google. Jeg oplevede heller ikke besøg fra nye sites, hvilket _kan_ indikere at der ikke er oprettet nye link fra eksterne sites.  Det kan selvfølgelig være at vi har været uheldige, men for os føltes det som ’penge ud af vinduet’. Nu ved jeg jo heller ikke hvad resultatet ville ave været uden SEO pakken.

jjam.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Vejen
    Tilmeldt 9. Mar 08
    Indlæg ialt: 511
    Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:46

Du kan købe deres profileringsmodul og så har du OK muligheder for selv at optimere shoppen eller få en ude fra til det. Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Svenstrup J.
    Tilmeldt 3. Nov 07
    Indlæg ialt: 547
    Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:50

Hvis det drejer sig om at få aktiveret brugen af menupunktet på Scannet admin., som hedder "Søgeoptimering", så kan jeg fortælle, at det virker godt.

Det virker så godt, at det produkt, jeg sælger mest af, faktisk udelukkende giver konverteringer via søgeoptimeringen, når der søges på produktet med et bestemt alm. kendt ord.

Men det er en klar forudsætning, at man selv laver et stykke arbejde mht. at skrive en lille tekst og nogle få søgeord, ved hver enkelt produkt, som man vil optimere søgningen på.

Du kan sagtens selv lave det hele - du skal kun have Scannet til at aktivere modulet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)