Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring - Facebook, Google, Yahoo osv.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Sammen med en anden er jeg ved at lancerer 8 nye internetsider. Der er lagt rigtig mange timer og penge i dem, og vi vil derfor gerne have dem ud - til hele DK.

Vi kan godt selv stå for markedsføringen, men jeg er overbevist om at hvis vi havde en til at varetage det, ville det blive en del bedre, og i sidste ende ville vi tjene flere penge, som selvfølgelig er målet.

Jeg vil derfor høre om nogle kan varetage:

Google Adwords

Facebook

Yahoo (eller andre forslag?)

Det drejer sig om affiliatesider (med mobiler fx.) og pointsider.

Der skal laves alt, lige for oprettelse af kampagnerne, til optimering.

Du skal se det som et længerevarende arbejde, så derfor vil en timepris på 700 kr. ikke være interessant, da der hurtigt kommer til at skulle bruges rigtig mange timer.

Ser frem til at høre fra nogle af Jer, evt. på Mail/PB, Casperblom@live.dk.

Mvh.

Casper.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:25

Hej Casper,

I er velkommen til at kontakte mig hvis I kun vil betale for hver kunde eller klik.

Mvh.
Simon

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:39

Casper Blom:

Hej Aminoer.

Sammen med en anden er jeg ved at lancerer 8 nye internetsider. Der er lagt rigtig mange timer og penge i dem, og vi vil derfor gerne have dem ud - til hele DK.

Vi kan godt selv stå for markedsføringen, men jeg er overbevist om at hvis vi havde en til at varetage det, ville det blive en del bedre, og i sidste ende ville vi tjene flere penge, som selvfølgelig er målet.

Jeg vil derfor høre om nogle kan varetage:

Google Adwords

Facebook

Yahoo (eller andre forslag?)

Det drejer sig om affiliatesider (med mobiler fx.) og pointsider.

Der skal laves alt, lige for oprettelse af kampagnerne, til optimering.

Du skal se det som et længerevarende arbejde, så derfor vil en timepris på 700 kr. ikke være interessant, da der hurtigt kommer til at skulle bruges rigtig mange timer.

Ser frem til at høre fra nogle af Jer, evt. på Mail/PB, Casperblom@live.dk.

Mvh.

Casper.

I skal passe meget på med kvaliteten af Jeres trafik, når I gør det på denne måde. Jeg kan f.eks. godt give Jer 2.000 besøgende om dagen via Yahoo, Bing, MSN, Google og Facebook til under 2kr. pr. klik, men jeg tror ikke det ville være en god forretning for Jer, da søgningerne ikke er relaterede og konverteringen bliver derfor derefter.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:10

Nicolaj:

I skal passe meget på med kvaliteten af Jeres trafik, når I gør det på denne måde. Jeg kan f.eks. godt give Jer 2.000 besøgende om dagen via Yahoo, Bing, MSN, Google og Facebook til under 2kr. pr. klik, men jeg tror ikke det ville være en god forretning for Jer, da søgningerne ikke er relaterede og konverteringen bliver derfor derefter.

Simon - skriver lige til dig :)

Hej Nicolaj.

Det har du ret i, og det som du beskriver er det vi er bange for der sker hvis vi selv kaster os ud i det.

Men hvad vil du så råde os til?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:54

Jeg vil råde Jer til selv at gøre det. Så koster det kun penge i starten, når I skal finde ud af hvilke søgeord der øger Jeres salg. Desuden skal en Adwordskonto holdes ved lige, der skal hele tiden tilføjes og fjernes søgeord Smile

Når først man har sat sig ind i det, så kræver det ikke ret meget. Slå indholdsnetværk fra til at starte med, så er kvaliteten også bedre.

Der er ikke ret mange ord på Yahoo, Bing og MSN der er ret meget mere end 50 øre værd, så start med Google. Jeg startede med en Adwords kupon på 400 kr. i december sidste år og nu bruger jeg over 20.000 hver måned.

Hvis det er en webshop, så vil jeg også råde Jer til at købe trafik igennem nogle annoncenetværk og afregne med en % del af salget. På den måde kan man kun tjene penge. Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:11

Hej Nicolaj.

Tak for dine svar, det er super fedt.

Problemet er bare at vi ikke kan sætte os ind i både Adwords samt Facebookads, og samtidig have tid til at drive siderne. Vi har omkring 150 annoncer, og når de alle skal optimeres så tager det tid.

Samtidig med en support der skal besvares, nye tiltag osv.

Så vi håbede vi kunne outsource lidt af det.. Det er vel ikke noget du kunne være interesseret i? Vi kræver ingen ekspert, bare en der kan det mest gængse.

Og ja, det med % afregning er genialt, der er dog desværre ikke tale om webshop.

Tak for rådene :)

Casper.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:26

Jeg har desværre ikke tiden til det Smile

Det lader til at Simon har styr på Facebook delen og jeg skal da også selv købe nogle tilmeldinger af ham, som han skaffer via Facebook.

Hvis jeg var dig, så ville jeg outsource support delen istedet. Jeg har selv hyret en 16 årig pige, her gennem Amino til at tjekke alle links og priser på mobiler og taletid på alle mine mobilsider. Hun opdaterer siderne dagligt og da hun ikke er ansat, så sender hun en regning en gang om måneden på 100 kr. pr. dag. Hun bruger ca. 2 timer om dagen, så det er en god forretning både for hende og for mig Big Smile

Der sidder sikkert mange 16 årige rundt omkring og mangler et fritidsjob. De fleste unge mennesker i dag har tjek på it, så det er da en billig løsning til Jeres support og opdateringer.

//Nicolaj

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:20

Hej Nicolaj.

Ja, Simon er klart rigtig dygtig, ham håber vi også at vi kan benytte.

Det lyder smart. Hvis hun har lyst til mere arbejde, må du da gerne lige sende hende videre til mig :)

Men det er nogle gode råd du kommer med, tak Yes

Fra Midtsjælland
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Fra  Landerby Skrevet kl. 13:35

Hvis du har brug for at outsource dele af det, her tænker jeg på Telefon og support, kan jeg godt give dig et godt amino-tilbud :) 

Kom med lidt flere oplysninger om, hvad du vil have lavet - så finder vi ud af det...

Mvh. Karina Lander

Få mere tid - www.faameretid.dk - tlf. 28 201 501

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)