Nu forstår jeg intet! Hele princippet i "black hat" seo er vel at html tekst skjult via CSS vil blive læst af google? Så en menu der fra starten af er sat til display: none med indeholdende links vil da blive set fra googles side af? Det er meget muligt jeg tager komplet fejl, så du skal ikke tage dette som et svar men som et uddybende spørgsmål til de venlige eksperter der sidder der ude :) |
wolfie:Nu forstår jeg intet! Hele princippet i "black hat" seo er vel at html tekst skjult via CSS vil blive læst af google?
Så en menu der fra starten af er sat til display: none med indeholdende links vil da blive set fra googles side af?
Det er meget muligt jeg tager komplet fejl, så du skal ikke tage dette som et svar men som et uddybende spørgsmål til de venlige eksperter der sidder der ude :)
Det er abslut ikke "Hele princippet i black hat seo"
Princippet i det nogle kalder "black hat", er at snyde og/eller modarbejde den naturlige search engine algorithm
Der er forskel på at have conditional content, og så til direkte bevist at forsøge at sløre content.