Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt IT konsulent firma.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lige startet et IT konsulent firma op. Har allerede haft de første kunder, her den første uge. Men jeg synes godt der kunne komme lidt mere gang i forretningen, men da jeg ikke har den store kapital pt. til markedsføring, søger jeg hermed en investor.

Skriv til homemedia@home-media.dk for mere info.

PS. svare ikke på useriøse henvendelser.

mvh

Christian

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:45

Hej Christan,

Ligesåmeget som du forventer din investor er seriøs, er denne forventning gensidig.
Der er et købers marked for tiden - dvs, du skal ikke forvente at der kommer en masse løbende der vil give dig en masse penge.

Fortæl lidt om din virksomhed, hvad dine kompetencer er, og hvad du forventer af en investor - så kan jeg garantere dig et væsentlig bedre resultat i henvendelser.

Mvh. Henrik 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:49

Hej Christian

Jeg er ked af at nævne det, men hvis du forventer at tiltrække en investors opmærksomhed skal du have nogle flere informationer på bordet.

Hvis en investor skal vælge mellem et projekt hvor der foreligger et færdigt prospekt, budget og exit-strategi indenfor 3-8 år, og så et projekt som dit hvor man skal kontakte dig for i det hele taget at høre hvad din virksomhed laver, så ved jeg godt hvem der vinder mest opmærksomhed der.

Når du har nogenlunde styr på det kan det være en idé at tage fat i Connect Danmark for videre rådgivning om hvordan du kommer i kontakt med en investor.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)