Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt koncept

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i fuld gang med et nyt koncept som går i luften om  ca. 1 måned. Kunne godt tænke mig at høre jeres reaktion på konceptet.

Om ikke så længe har i muligheden for at kunne sidde i ro og mag i jeres stue en søndag aften og se en super kvalitets biograffilm via jeres computer. Det enenste det kræver er at sætte et stik fra computeren til jeres fladskærm. 

Wupti, nu kan I få jeres egen hjemmebiograf. Så behøves i ikke at bruge tid på at komme frem og tilbage når i skal i biffen, samt planlægge og bruge ekstra penge på slik sodavand m.m.
Ydelsen kommer til at koste som når man går i en rigtig biograf.
Hvad synes i til konceptet?
Feedback takker:-)
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:26

Hvor får du de film fra?

Har du en aftale med en evt. biograf?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:58

Konceptet lyder udmærket. Dog vil jeg mener at de fleste ofte tager i biografen fordi det er i biografen og derved hyggeligt? eller er det bare mig?

Jeg kan godt se, at du synes at det kunne være fedt, at man kan se de nyeste film hjemmefra, men tror du at du kan lokke folk til det frem for en film i tv eller en dvd?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 23:17

Som nævnt før, tager jeg i biografen så er det fordi det er i biografen. Jeg gad ikke en masse bøvl med bestilling osv. for at kunne se en biograf film derhjemme. Og jeg gider da slet ikke skulle planlægge det inden i fht. at skulle bestille noget der skal hjem til mig.

Min feedback tager udgangspunkt i, hvordan jeg selv ville have det med det, og det kan sagtens være, at der er andre der ser anderledes på det. Jeg tror i øvrigt de fleste med en ny fladskærm har et hdmi kabel fra computeren/mediecenteret allerede?

Venlig Hilsen

Allan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)