du kunne jo også evt. skrotte den højre side.. så du får et par pixel mere.. kan se din bredde nu kun er 620.. Det ville være rimelig leet at få plads til et 728x90
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jamen Michael, det er da ikke det der skal adskille os! Du har fået din kategori :)
Og ja, jeg kan godt se at jeg skal have arbejdet lidt på adsense reklamerne. De er alt for dominerende, specielt her i starten. Der er vist også en lille udfordring i finpudsningen af layoutet. Men i skal være velkomne til at spamme mig. Alt input er som sagt velkomment. Man kan nemt stirre sig blind på sin egen "opfindelse".
Men kn se din side er 1030 px bred.. det er jo for bredt til 1024x768 opløsninger.. det kan også skræmme nogen væk..
Så er den kommet ned på 1020px. Godt spottet Simon... Og der er blevet fjernet reklamer i venstre kolonne, og istedet indsat kategori-navigationen. Det gjorde en stor forskel! Prøv evt. at se: http://www.fag-artikler.dk/kategori/teambuilding/.
doh.... nu du siger det, så vidste jeg da egentlig godt det. Heldigvis er god hjemmelavet CSS guld i sådanne tilfælde :) Vil overveje de 930px.. men er ikke stor fan af billboard banners.
Så mangler jeg bare at folk gider tilføje artikler... nogle ideer?