Så er jeg efterhånden ved at have lagt sidste hånd på fag-artikler.dk, men mangler lidt noget input fra nogle gæve amino'er. Det er tænkt som et godt dansk alternativ til f.eks. ezinearticles.com.
Jeg kunne forstille mig at din hjemme side meget snart vil få store problemer med dublicated content, hvis du ikke griber lidt ind hurtigt. Google vil bare tro at du kopirer indhold, hvilke siden jo egentlig også gør. Du må sætte nogle meta tags op så google ved hvilke sider de ikke skal indexere, eller også må du gøre som anyhed og lave små afsnit med teksten også linke til den originale artikel.
Designet er rigtig flot, dog skal du kigge lidt på din navigation, den er ikke helt god. Du skal prøve at gøre det helt tydeligt for brugeren hvor han/hun befinder sig på siden. Din menu ude i venstre side forsvinder helt når man trykker på et menupunkt, det er ikke så godt. Når man trykker på topmenuen, så skal du gøre det tydelig hvilken side man er på.
Det var hvad jeg umidlbart kunne finde på af rettelse, her på en lørdag morgen :b
Mvh.
Nikolaj
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Savner lidt den gamle ask-alex, som jeg i bund og grund selv har været med til at "ødelægge".
den kunne være en fin erstatning. Jeg synes du skal passe på i forhold til adsense lige i starten.. det kan godt skræmme mig mere væk, at der samlet set er mere adsense end indhold..
Og det kunne være, måske lidt mere bruger venligt, hvis de kategorier, som ikke havde noget indhold, måske blev skjulte eller noget.. så man ikke kan bladre ind i dem..
- og et adsense tip.. # istedet for at sætte det ude i siden, så mere eller mindre drop dem. i for hold til at splitte artiklen op på midten, og så smide end 468x60 (kan ikke huske målene) ind der, den performer MEGET mere..
Det gjorde vi på det gamle ask-alex.. og det hæv skejsere hjem i forhold til dem som sad ude i siden, der faktisk ikke gjorde andet end at skræmme folk væk..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Tak for dine kommentarer. Hvor ser du duplicate content? Umiddelbart kan jeg ikke se noget der ligger flere steder, ud over selvf. uddragene af artiklerne. Men de uddrag bliver listet i forskellige sammenhæng med forskellige andre artikler. Så det problem løser sig selv når der kommer flere artikler på siden.
Du har nok ret mht. navigationen. Det må jeg kigge lidt nærmere på. Mht. menu'en i venstre side, så er det ikke tænkt som en menu, men mere bare en liste over alle kategorierne, og ikke nødvendigvis noget som skal være på alle siderne. Men hvis det giver mere mening, så kan det da godt være at det skal med i overvejelserne.
Du skal prøve at gøre det helt tydeligt for brugeren hvor han/hun
befinder sig på siden. Din menu ude i venstre side forsvinder helt når
man trykker på et menupunkt, det er ikke så godt. Når man trykker på
topmenuen, så skal du gøre det tydelig hvilken side man er på.
En BTW mere.. Jeg er 100% enig med Nikolaj på den der.. kategorierne, skal være der på hver side.. så man ikke "strander"
Tak for feedback omkring adsense. Jeg kan sagtens se hvad du mener, og vil også prøve at teste forskellige setups når jeg kommer længere hen i processen. Det er helt sikkert en vigtig ting :) Syntes du også der er en uligevægt som f.eks. på den her artikel omkring teambuilding?
Tak for feedback omkring adsense. Jeg kan sagtens se hvad du mener, og vil også prøve at teste forskellige setups når jeg kommer længere hen i processen. Det er helt sikkert en vigtig ting :) Syntes du også der er en uligevægt som f.eks. på den her artikel omkring teambuilding?
Ja, der er passer det mere ind, .- men som jeg også prøvede at forklare, at det passer bedre når du får mere indhold.. men i starten er det nærmest skræmmende..
Synes du skulle prøve. at fjerne adsense til venstre.. og sætte din "kategori-navigation" ind der.. og så sæt et lille vandret banner ind. evt efter 2. tekst blok.
Hvis vi bruger linket som eksempel, kunne du sætte den ind ved..
Ledelsen skal også yde støtte til teamet hele vejen igennem, og stille
ressourcer til rådighed når der er brug for det for at opnå deres mål.
<HER`>
Teambuilding - Ansvar og forpligtelse
et lille banner i teksten performer også 100 gange bedre.. men sørg for der evt. lige er en kandt rundt om.. så google ikke whiner.. Det gør efter de erfaringer vi gjorde.. også performance bedre..
Vi gjrode også det.. at i bunden, satte vi et vandret.. de 2 performede bare guld..
+/- tastefejl.