Nu er det ikke noget jeg vil til at diskutere, men bare oplyse så den der leder efter en ny webhoster kan have det med i overvejelserne,
Som det fremgår af tråden, er det ikke den installerede platform der er problemet - da det ikke kun er phpfusion, men også normale .html / .php filer det er gået ud over... Men servage.net som har haft et sikkerhedshul, som de undskylder sig med at er pga. virus hos brugerne som har afluret deres ftp koder.
Det sjove af det hele er at ingen har fundet vira på deres computer, og macbrugere også har samme problem (og mac praler ellers med at være fri for vira)
Alle har det til fælles at de benytter servage.net... samme brugere der har deres hjemmesider hostet hos forskellige udbydere oplever kun problemerne hos servage...
Jeg bruger både one.com servage.net og flere andre hostingløsninger til mig selv og i forbindelse med mine kunders websteder. Jeg har kun gode erfaringer med servage.net kan du uddybe hvad det var der skulle være gået galt?
Min erfaring med Servage siger, at de først og fremmest har alt for høje svartider til, at jeg tør bruge dem til andet end test og hyggesider. Især deres databaseserver er lejlighedsvis så langsom, at selv en helt ren Wordpress-installation tager evigheder om at loade.
Og når Lone efterspørger en stabil hostingløsning, er Servage nok ikke just svaret.
(PS: Oplevede også, at jeg fik alle mine sites hos dem defaced, men der tog de faktisk alvorligt og reagerede hurtigt med at få lukket deres sikkerhedshuller).