Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til WordPress. Jeg kværker nogen.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er det ikke noget jeg vil til at diskutere, men bare oplyse så den der leder efter en ny webhoster kan have det med i overvejelserne,

Som det fremgår af tråden, er det ikke den installerede platform der er problemet - da det ikke kun er php fusion, men også normale .html / .php filer det er gået ud over... Men servage.net som har haft et sikkerhedshul, som de undskylder sig med at er pga. virus hos brugerne som har afluret deres ftp koder.

Det sjove af det hele er at ingen har fundet vira på deres computer, og macbrugere også har samme problem (og mac praler ellers med at være fri for vira)

Alle har det til fælles at de benytter servage.net... samme brugere der har deres hjemmesider hostet hos forskellige udbydere oplever kun problemerne hos servage...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:08
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:46

internetUdvikler:

Jeg bruger både one.com servage.net og flere andre hostingløsninger til mig selv og i forbindelse med mine kunders websteder. Jeg har kun gode erfaringer med servage.net kan du uddybe hvad det var der skulle være gået galt?

Min erfaring med Servage siger, at de først og fremmest har alt for høje svartider til, at jeg tør bruge dem til andet end test og hyggesider. Især deres databaseserver er lejlighedsvis så langsom, at selv en helt ren Wordpress-installation tager evigheder om at loade.

Og når Lone efterspørger en stabil hostingløsning, er Servage nok ikke just svaret.

(PS: Oplevede også, at jeg fik alle mine sites hos dem defaced, men der tog de faktisk alvorligt og reagerede hurtigt med at få lukket deres sikkerhedshuller).

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:55

Unoeuro kører mine wp sider fantastisk. 

Har intet at udsætte på dem.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:47

@ Lone > Gå også efter et webhotel, hvor du kan køre safemode=off da du ellers vil rende ind i problemer med bl.a. visse plug-ins senere.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:49

WebMeistro:

@ Lone > Gå også efter et webhotel, hvor du kan køre safemode=off da du ellers vil rende ind i problemer med bl.a. visse plug-ins senere.

Korrekt - og kan se at Lone arbejder med billeder/grafik, så navnlig i dén situation kan det blive meget relevant med safemode off.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:08

Tobias Thaastrup-Leth:
safemode off

Ja... det er det allerførste spørgsmål der bør stilles...

BTW: Hoster selv min wp ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 19:13

Niels:

Tobias Thaastrup-Leth:
safemode off

Ja... det er det allerførste spørgsmål der bør stilles...

BTW: Hoster selv min wp ;)

Jeg troede kun du gjorde i Windows miljøer?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:58

Tobias Thaastrup-Leth:
Jeg troede kun du gjorde i Windows miljøer?

Har nogle servere der kører Windows med php også. Men jo... lige den server hvor min blog ligger kører Linux.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

For $7 dollar om måneden, får man hosting der er $7 dollar værd.

Er det på det grundlag du ønsker at drive din forretning?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)