Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til WordPress. Jeg kværker nogen.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en eller anden, der kan anbefale et stabilt hostingcenter, hvor jeg kan installere WordPress
Jeg har ikke brug for meget plads - bare et fucking sted at pakke en fil ud.

Efter at have rodet rundt med - hvad der viste sig at være en forkert type server - i 100 år, fik jeg endelig signet mig op til "det rigtige" i onsdags, kun for at opdage, at "der ville gå 48 timer, inden de havde valideret min betaling". 
Nu har jeg så ringet til dem eftersom jeg - efter nogen-og-halvtreds-timer ikke havde hørt et kvæk fra dem.  Callingcenteret, der på accenten tydeligvis var placeret i indien,  kræver at jeg tager en kopi af mit kørekort og sender til dem, før jeg kan få lov til at hoste en fucking wordpress-blog hos dem.  

Jeg har ikke noget kørekort.

Det havde de aldrig oplevet før, og mente så at jeg måtte have gang i sit pas.
Jeg går sgu da ikke rundt med mit pas, for fanden. Vi taler om 7 dollars, COME ON!

Nu gider jeg ikke vente på det lort mere - og har bare brug for en anbefaling, til et sted, hvor jeg få adgang, uden at skulle hjem og gennemrode min lejlighed for at finde mit pas. 

Nogen anbefalinger?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:47

Hej Lone

Det lyder som om du har været hele striben af useriøse udbydere igennem :o)

Normalt anbefaler vi vores mini-webhotel til Wordpress:

http://www.specialhosting.dk/produkter/webhotel

Hvis du køber sådan et skal jeg gerne installere Wordpress på det for dig u/b i dagens anledning. Endevidere kan jeg garantere dig at du kommer igang stort set med det samme :o)

Du kan fange mig på mmc@specialhosting.dk hvis du vil vide mere :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:51

Du kan også installere det hos One.com til 9 kr. pr. måned + moms Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:42

Vi har vores wordpress site hos i123.dk.

Indtil nu har dte været stabilt og de har ydet en god service, også når det er mig der har fjollet i det, hvilket jeg, særlig prisen taget i betragtning, har været rimeligt imponeret af.

Vh

Bent

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:30

Nicolaj:

Du kan også installere det hos One.com til 9 kr. pr. måned + moms Smile

Det kan man nemlig. Her har de ogå hurtig chatsupport 24/7

Du kan også tage et kig på servage.net (lidt dyrere men også mange andre fordel)
Brug denne kupponkode så får både du og jeg 75MB gratis diskplads!

<SLETTET AF MODERATOR>

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:39
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:39

Ikke fordi at jeg har oplevet det selv, men jeg har hørt meget skidt om servage.net i forbindelse med php fusion (cms-system)

I starten anbefalede alle det, og det vrimlede med kuponkoder - men folk var tilsyneladende glade. Men på et tidspunkt gik det helt galt for dem, og folk flygtede. Om det samme på et tidspunkt kan ske for andre brugere, eller om de har lært af deres fejl skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige.

Jeg bruger selv one.com og har kun gode oplevelser. Eneste som jeg har hørt er at de er lidt svære at komme af med, hvis man af en eller anden grund skulle skifte webhotel.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 12:59

Emil Blücher:

Men på et tidspunkt gik det helt galt for dem, og folk flygtede. Om det samme på et tidspunkt kan ske for andre brugere, eller om de har lært af deres fejl skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige.

Hej Emil

Jeg bruger både one.com servage.net og flere andre hostingløsninger til mig selv og i forbindelse med mine kunders websteder. Jeg har kun gode erfaringer med servage.net kan du uddybe hvad det var der skulle være gået galt?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:31
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Skrevet kl. 13:47

Emil Blücher:

Hej Igen Emil

Nu har jeg kun lige skimmet den tråd du linker til. Men som jeg ser den handler den om et hackerangreb. Det er desværre et problem jeg faktisk har oplevet  både på servage.net og one.com webhotelerne. Det kan være svært at gardere sig imod særligt hvis man kører men en eller anden opensource platform på sit websted. (joomla, wordpress mm.) Man skal f.eks. ligesom med windows være opmærksom på at have et fuldt opdateret system hele tiden.  Man faktisk tilbyder servage.net ftps- adgang til servern i modsætning til adlmindelig ftp som på de fleste webhoteller. Men sikkerhedsproblematikker er altså ikke kun et spørgmål om valg af webhotel.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)