Jeg tænkte om man ikke kunne lave en spamrobot der sætter ens tekster ind i forskellige linkkataloger ?
På min side opretgratis.dk har jeg været så uheldig at have nogen robotter forbi der sætter falske varer ind på siden og endda i rigtige katagorier og den går gennem min tal kombination for at få lov til at oprette annoncer.
Nogen der kender til denne metode og kan det lade sig gøre på en god måde ?
Nej ville selvf nok være bedst selv og gøre det, men jeg magter ikke lige pt og bruge tid på linkbuilding, men det skal jo gøres og så tænkte jeg bare lige på alle de trælse annoncer jeg får på min side som er lavet af meget gode robotter ( pisse træls for mig ) de vælger altid rigtige katagorier og rbyger gennem tal kombinationen..
Men må jo nok finde tid eller mand til det en dag..
Du skal have en robot, der kan skrive fornuftige unikke tekster, tilmelde i de rigtige kategorier, leve op til forskellige formkrav i forskellige kataloger og udfylde alle dine detaljer korrekt.
No-can-do. Du må selv arbejde for sagen (eller betale dig fra det).
Nej ville selvf nok være bedst selv og gøre det, men jeg magter ikke lige pt og bruge tid på linkbuilding
Jeg har en fyr sidende på løn-tilskud fra kommunen, han kan lave linkkatalog tilmelding til 20kr per katalog, og har gør det rigtigt, med fornuftige kategorier, unikke linktekster og korrekt captcha ... altså meget bedre end dine robotter :o)
Skriv evt. en mail på mmc@specialhosting.dk hvis du vil høre mere :o)