Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have fotos af medarbejderne bag en webhop paa webshoppen?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

luftede ideen til min kaereste om at have fotos af en selv og ens medarbejder, hvis man har saadan nogen (det har jeg ikke), paa ens webshop. Kunne det faa folk til at koebe mere, stole paa shoppen - fole sig trygge hvis de kan se hvem der er bag shoppen?

Jeg mener ja hun mener nej. Hun mener ikke der skal vaere fotos af folk paa en webshop men derimod paa sider som saelger service ydelser, saa kunden kan se hvem der evt ville komme paa besog.

hvad siger i?

mvh

anders

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:39

Hej Anders.

Spændende spørgsmål.

Jeg vil mene at det er en god ting at have billeder af folk på webshoppen. Fx. Bruger Houseofkids.dk og Billigvoks.dk det, samt en person beskrivelse.

Men det kommer også an på hvordan du vil fremstå. Skal det fremstå som en hyggelig familie virksomhed, eller en kæmpe virksomhed med 50 ansatte?

Derudover skal man også tænke om man vil være et personligt brand.

Så det er op til en selv - og hvilke idéer man har mht. Webshoppen.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:52

Som Casper har skrevet, afhænger det lidt af, hvordan man vil fremstå. Men som udgangspunkt synes jeg, at det er en god idé med billeder af medarbejderne på en webshop. Det giver lidt på tillidskontoen, hvis det fremgår, at der er rigtige mennesker i den anden ende.

Du behøver ikke gøre som House of Kids og dedikere en hel side på bloggen til hver medarbejder, men blot have et gruppebillede, hvis det passer dig og dine medarbejdere bedre.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:00

En kort video er da heller ikke særlig skidt... det kræver så også en del mere.

Som Frank skriver kan et gruppebillede være nok, men få nu også lige taget et billede af hver medarbejder som sidder og svarer på emails og knald ind i mailene. Det er tit meget nemt at svine en person til som man aldrig har set, hvorimod at folk tit tager det mere roligt hvis de kan se hvem der modtager mailen, og hvem de i sidste ende er lede overfor.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:18

Hej Anders, jeg vil helt klart få mit billede på shoppen når min er færdig, tænker også at kunderne får en mere tryg indkøbs oplevelse når man står ved hvad man laver og tør sætte sit billede på :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 08:55

Hej,

Når jeg støder ind i en hjemmeside, hvor jeg måske vil handle, samarbejde og noget helt tredje, så kigger jeg altid både på "Om os" og "Kontakt" for at få en fornemmelse af, hvem og hvad de er.

Personlig foretrækker jeg også at se mindst et billede, men det skal være et ordentligt billede - så altså lidt selverkendelse før man lægger et billede ud.

Jeg foretrækker også en konkret adresse, og et billede af kontoret, huset eller bygningen kan også gøre en forskel.

Det gør ikke noget, at det er tydligt, at der ikke er nogen ansatte bortset fra en selv, ej heller hvis det er et deltidsbeskæftigelse - det vigtige er, at sende et "billede" af, hvem man er.

Naturligvis er jeg klar over, at en plattenslager sagtens kan lægge disse ting ud også, men jeg synes alligevel, at at man kan gennemskue en plattenslager, lige netop på, hvordan billedet ser ud, og hvordan firmaet præsentere sig selv.

Personlig mener jeg, at alt for mange mindre virksomheder gør for lidt ud af "Om os" og "Kontakt".

Hvis der er en ejerleder, så bør hans/hendes navn og billede også være der, så man kan google vedkommende.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)