Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så har jeg fået min første webshop op at køre.

I er meget velkommen til at give en kommentar. Både ris og ros modtages med glæde.

Da den stadig er ret ny, kan der forekomme nogle fejl og mangler. Dem må i meget gerne påpege.

Siden hedder forresten www.itox.dk

Mvh Nicolai

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:29

Det er du da sluppet meget godt fra :-)

Tillykke med den, umiddelbart ser det hele ud til at køre derudaf, tror den er rigtig godt testet inden den er lanceret!!

nem og overskuelig og nemt at handle, umiddelbart kunne man måske forenkle checkout processen da jeg var lige ved at give op da jeg så de 6 punkter jeg skulle igennem inden jeg havde købt og bestilt varen!!

men thumbsup herfra :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 10:27

Hej Tom.

Tak for god respons!

Ja, checkout-delen skal forkortes. Det har du helt ret i. Den skal i hvert fald ned på 4 punkter.

Mvh Nicolai

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:55

Grundlæggende ser det godt ud, men der er mange ting der kan forbedres. 

1. Logoet er pixeleret - det er ærgeligt nu hvor der er arbejdet med resten af designet. 

2. Den grå skrift i bunden er næsten ulæselig. 

3. dankort logoerne kunne sættes langt pænere op. 

Til selve Magentoløsningen

Magentoplatformen er rigtig god, men den tilbyder også et hav af muligheder og features. Jeg mener ikke man bør bruge dem alle. 
Jeg synes blandt andet at følgende funktioner bør fjernes.

1. Send til flere forskellige adresser. Det forvirrer mere end det gavner, og jeg tror ikke nogen ville benytte det uden at ringe til dig først alligevel.

2. Mersalg er altid godt, men det skal bruges omhyggeligt. Når jeg står på følgende produkt: http://www.itox.dk/protein-pandekager.html så kan jeg både sætte nogle flueben i højre side, og jeg kan vælge nogle varer midt i mellem hovedproduktet og beskrivelsesteksten. Mit fokus fra hovedproduktetet forsvinder helt. 

3. Tags er et modefænomen men hvor mange af dine kunder ved hvad det er, og giver det nogen reel merværdi for dine kunder?

4. Sammenlign produkter er en rigtig fed feature i magento, men den kan i mine øjne kun bruges til nogle bestemte shops. Hos dig fungerer det ikke. Jeg prøvede at sammenligne 2 produkter og fik bare en beskrivelse. Hvis det skulle kunne bruges så skulle det være en smart tabel der viste forskellen på de hovedtræk der er, og ikke bare en sammenligning mellem pris.

5. Sørg for at få en masse bedømmelser, der er ikke noget værre end at være på en webshop hvor kun 3 produkter er anmeldt af 1 person og resten har ingen anmeldelser. Din webshop kommer til at virke meget tom.

6. Når man står i kurven er der en regnemaskine der fortæller hvad fragten muligvis er på de brittiske jomfru øer, hvor det så end lægger? Fjern den fragtudregningsboks helt. Den er absolut ubrugelig.

Det var lidt at starte på :) Held og lykke med jeres nye webshop, i har et rigtig godt udgangspunkt.  

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 11:27

Hej Martin.

Jeg takker mange gange for den utroligt omhyggelige og konstruktive kritik.

Nogle af tingene var jeg godt klar over. Eksempelvis logoet som er en "indtil videre"-løsning.

Jeg vil tage et kig på det hele, for det er nogle gode pointer, du har.

Jeg takker igen mange gange!

Mvh Nicolai

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)