Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lagerreoler...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med aminoer,

Er der nogle der ligger inde med disse lager reoler, og til nogle fornurtige priser gerne på nye, samt letter brugte.

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:00

reolhansen.dk

flinker fyr og yderst fair priser

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:10

Hej

Hos fokus Leverandørservice finder vi gode leverandører. Vi gør det gratis for dig, så hvis det er interessant at vi bruger et par timer på at finde dine reoler til en lav pris, kan du ringe til mig på 61 28 83 84.

Hvis du allerede har fundet en leverandør, må du gerne tilkendegive, om du kunne tænkes at bruge os til andre købsopgaver i fremtiden.

Vi har andre services i støbeskeen, så hvis du kunne tænke dig et nyhedsbrev i din indbakke fra os engang imellem, så skriv det også lige her - det vil glæde os meget Big Smile

Håber at høre fra dig.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:26

www.dam-auktion.dk     

Her har de meget tit reoler på auktion

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:52

Hejsa

Jeg har to sæt lagerreoler af samme slags som på dit billede som er lettere brugte.

Mvh

Hjf

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 16:56

Hej Alle sammen,

Tak for oplysninger, og link til leverandører...

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 16:58

hjf:

Hejsa

Jeg har to sæt lagerreoler af samme slags som på dit billede som er lettere brugte.

Mvh

Hjf

Hej det kunne godt bruge, men hvad er størrelsen på dem i dybde, højde, samt længde?

Og hvad er du interesseret i at sælge til, send mail til sebastian(AT)ewd.dk     (AT)=@

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 17:00

Indkøberen/Fokus:

Hej

Hos fokus Leverandørservice finder vi gode leverandører. Vi gør det gratis for dig, så hvis det er interessant at vi bruger et par timer på at finde dine reoler til en lav pris, kan du ringe til mig på 61 28 83 84.

Hvis du allerede har fundet en leverandør, må du gerne tilkendegive, om du kunne tænkes at bruge os til andre købsopgaver i fremtiden.

Vi har andre services i støbeskeen, så hvis du kunne tænke dig et nyhedsbrev i din indbakke fra os engang imellem, så skriv det også lige her - det vil glæde os meget Big Smile

Håber at høre fra dig.

Michael Kousgaard

Hej Michael,

Du må godt undersøge hvad i kan skaffe lagerreolerne til, send information til min mail: sebastian(AT)ewd.dk   (AT)=@

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)