Hej med aminoer, Er der nogle der ligger inde med disse lager reoler, og til nogle fornurtige priser gerne på nye, samt letter brugte.
|
reolhansen.dk
flinker fyr og yderst fair priser
Hej med aminoer, Er der nogle der ligger inde med disse lager reoler, og til nogle fornurtige priser gerne på nye, samt letter brugte.
|
reolhansen.dk flinker fyr og yderst fair priser |
Hej Hos fokus Leverandørservice finder vi gode leverandører. Vi gør det gratis for dig, så hvis det er interessant at vi bruger et par timer på at finde dine reoler til en lav pris, kan du ringe til mig på 61 28 83 84. Hvis du allerede har fundet en leverandør, må du gerne tilkendegive, om du kunne tænkes at bruge os til andre købsopgaver i fremtiden. Vi har andre services i støbeskeen, så hvis du kunne tænke dig et nyhedsbrev i din indbakke fra os engang imellem, så skriv det også lige her - det vil glæde os meget Håber at høre fra dig. Michael Kousgaard |
www.dam-auktion.dk Her har de meget tit reoler på auktion |
Hejsa
Jeg har to sæt lagerreoler af samme slags som på dit billede som er lettere brugte. Mvh Hjf |
Hej det kunne godt bruge, men hvad er størrelsen på dem i dybde, højde, samt længde? Og hvad er du interesseret i at sælge til, send mail til sebastian(AT)ewd.dk (AT)=@ |
Hej Michael, Du må godt undersøge hvad i kan skaffe lagerreolerne til, send information til min mail: sebastian(AT)ewd.dk (AT)=@
|