Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponserpræmier

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

JEg står for årets julefrokost på et film produktionsselskab. For at få lidt flere penge til julefrokosten vil jeg lave et lotteri. MEn jeg mangler nogle præmier!

Nogle der har nogle gode ideer eller som selv har produkter de vil gøre reklame for?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har desværre ikke nogle gode ideer, men kan konstatere at du er en af rigtig mange i år som søger sponsorgaver - så du skal nok være dygtig Smile

I denne uge alene er jeg blevet kontaktet af ikke mindre end 5, hvoraf to er firmaer, som nok er mange gange større end mit eget lille firma.

mvh

jesper

 

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ksam ikke mit egent lille firma. Det er et stort film produktionsselskab jeg arbejder for. Tænkte bare jeg kunne få nogle gode ideer her inde...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

bedste ide sådan lige hurtigt , er at få dit firma til at hoste op med flere penge, så medarbejderne kan få en fin julefrokost Wink

mvh

jesper

 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kunne du måske få en boss til at hoste op med et par medarbejdergoder som gevinster. En fridag er jo altid go' at finde :-)

Og god jul!

mvh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Landry,

Jeg har noget i tankerne som jeg/vi måske kunne "sponsorere", men jeg er nu lidt nysgerig - hvilket selskeb handler det om?

Hvis ikke du helst vil tale videre "privat" kan du evt. skrive til mig på christian(at)sun-bay.dk

Mvh

Christain

Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)