Hej, kunne godt tænke mig nogle flere digitale gadgets i min webshop og da mobil telefoner er noget af det ypperste indenfor cool gadgets syntes jeg det ville være på plads i min shop!!
Hvor kan man købe mobil telefoner til sin webshop, har kigget nogle steder og der skal man købe enorme mængder ind eller også så er det etablerede forretninger som tdc, orange,3g,telia og hvad de nu hedder der sælger dem i fysiske butikker og ofte med abonnement.
Hej, kunne godt tænke mig nogle flere digitale gadgets i min webshop og da mobil telefoner er noget af det ypperste indenfor cool gadgets syntes jeg det ville være på plads i min shop!!
Hvor kan man købe mobil telefoner til sin webshop, har kigget nogle steder og der skal man købe enorme mængder ind eller også så er det etablerede forretninger som tdc, orange,3g,telia og hvad de nu hedder der sælger dem i fysiske butikker og ofte med abonnement.
hvad gør i andre??
vh Tom
Der er ikke ret mange der sælger mobiltelefoner uden abonnement ud over teleselskaberne selv. Hver gang mobilselskaberne sælger en mobiltelefon med abonnement, så smider de faktisk penge ud af vinduet, hvis kunden smutter igen efter 6 måneder og ikke har haft et forbrug ud over mindsteprisen på mobilen i bindingsperioden.
Det var måske smartere at få en aftale i stand med et af selskaberne om at sælge deres mobiler med og uden abonnement. Du sælger dem og de sender dem. Afregningen for en mobil med abonnement ligger på 4-600 kr. + moms hos de danske annoncenetværk og hvis du kan levere et stort salg og få en aftale på plads direkte med teleselskabet, så kan du nok skrue prisen endnu en tak op. Rent faktisk kan din afregning mange gange være højere end mindsteprisen på mobiltelefonen i bindingsperioden.
Jeg sælger ofte mobiler til 1 kr. med mindstepriser under 350 kr. og bliver afregnet med 5-600 kr. + moms
Ja og de fleste steder kan du også sælge mobiltelefonerne uden abonnement, men så er afregningen selvfølgelig meget lavere. Jeg har iøvrigt købt 4 nye mobiler med abonnement inden for det seneste år og ingen af dem har været simlåst. Da mindstepriserne i bindingsperioden ofte er billigere en en mobil uden abonnement, så er det den billigeste måde at få en ny mobil på. Det skal dog siges at ingen af mobilerne har været de helt dyre, så jeg ved ikke om de simlåser dem, men jeg har dog købt mobiler med mindstepriser over 2.000 kr., der ikke var simlåst
Simlås er vel ikke noget problem som sådan? er der ikke snart en shop på hvert gadehjørne der kan låse den op for en 100kr eller noget i den stil?
Hvordan gør du i din shop, får kunden lov at vælge hvilket abonnement eller køber man telefonen og så er der et teleabonnement med om man kan lide det eller ej?
Simlås er vel ikke noget problem som sådan? er der ikke snart en shop på hvert gadehjørne der kan låse den op for en 100kr eller noget i den stil?
Hvordan gør du i din shop, får kunden lov at vælge hvilket abonnement eller køber man telefonen og så er der et teleabonnement med om man kan lide det eller ej?
Ja, men er der ikke noget med at garantien bortfalder, hvis man selv fjerner simlåsen? Grunden til at de ikke simlåser er simpelthen at det er en fordyrende proces.
Jeg vil ikke gå så langt som til at kalde mine sider for shops, men mere prissammenligninger på mobiltelefoner og taletid Men ja, kunden vælger selv det selskab, hvor han vil købe mobilen. Langt de fleste vælger Callme og det er nok fordi at Callme har det største udvalg og de billigste mindstepriser på en lang række nye mobiler.