Kan du stole på din skærm? Alt for mange sidder og arbejder med billeder eller grafik på computerskærme uden at være opmærksomme på om det der vises på skærmen også svarer overens med de farver der reelt ligger i filerne. For at kunne stole på skærmen, er det vigtigt at den bliver kalibreret og det er her tilbudet kommer ind i billedet: Oktober og november giver jeg 20% RABAT på skærmkalibreringer til Amino'er. Kørsel er includeret i Storkøbenhavn. Ring, skriv eller send en brevdue for at aftale tid og sted. Bedste hilsener Brian R.
|
fint initiativ, men kan det ikke lige så godt betale sig at købe en god skærm kalibrator.. specielt hvis man nu er professionel grafiker eller fotograf?
jeg må indrømme at jeg er en af de mange der også begår sig i grafik osv, uden en kalibreret skærm, men se intet problem i det, da jeg sidder med to skærme med hver sin indstilling, samt at jeg ved at alle brugerne der skal se på det IKKE har kalibrerede skærme :)
dvs.. jeg tester få mange forskellige skærme og sætter herefter farver efter hvad jeg synes står bedst all round.