Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra email til telefax

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har nu læst en masse indlæg på hvordan man kan få faxe konverteret til email. Jeg har det modsatte behov, nemlig at alle de emails, der modtages automatisk sendes til telefaxen. Er der nogle, der kender program eller udbyder, der kan klare dette?

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:30

Ville det ikke være nemmere at lave så mail-klienten automatisk udskrev mailen..?

Skal løsningen tilbydes til dine kunder eller er det til dig selv..?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Per B. Lauridsen:

Ville det ikke være nemmere at lave så mail-klienten automatisk udskrev mailen..?

Skal løsningen tilbydes til dine kunder eller er det til dig selv..?

Kan man gøre dette? Skal der så ikke være tilsluttet en fax til en pc´er, eller hvordan foregår det? Det drejer sig jo om, at alt det offentlige jo nu sender rekvisitioner pr. mail hvor det før kom pr. fax. Så kunne godt tænke mig en løsning, hvor vi stadig fik det pr. fax

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 09:59

Det er teknisk muligt at lave, jeg har bare ikke set en løsning der kan gøre det samlet i en løsning.

De fleste fax systemer til PC fungerer på den måde at der oprettes en (fax)printer. Når der printes til denne, så fremkommer et billede, hvor modtager faxnr. skal indtastes (eller vælges ud fra en liste). Derefter bliver det udskrevne sendt som fax, hvad enten det er en e-mail eller et dokument.

Hvis du f.eks. benytter Outlook 2007, så kan du oprette en regel, som udskriver e-mailen. Så umiddelbart må det være nemt at lave, hvis du har det rigtige faxprogram.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:16

Du bruger popfax.com som er internetbaseret.

Her kan man hente en fil der gør, at man kan udskrive alle dokumenter til din internetfax og sende den lige så enkelt som at udskrive til en printer.

prøv denne meget billige løsning

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38

LANTHER:

Du bruger popfax.com som er internetbaseret.

Her kan man hente en fil der gør, at man kan udskrive alle dokumenter til din internetfax og sende den lige så enkelt som at udskrive til en printer.

prøv denne meget billige løsning

mvh

hej, har jeg kigget på. Men kan ikke finde ud af, om man kan sætte det op til, at modtagne mail automatisk bliver sendt til en fax, hvilket er behovet.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:34

Der kan jeg ikke hjælpe dig, men spørg popfax!!

Hvorfor overhovedet sende mail til en fax ??

mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)