Så har jeg sat profil op for Skagen-Ure.dk på på Facebook. Jeg har gået og leget med en skæv ide, og er spændt på om det lykkedes.
Det går kort sagt ud på vi har lagt hele ur-kollektionen på Facebook og kører en konkurrence hvor der hver mandag i november udtrækkes en vinder blandt de fans der har tagget sig på et af billederne.
Dette er gjort for at få den optimale profilering i folks Facebook profil, men tror I det er for meget at bede folk om dette "tagging"?
Jeg syntes det er en smart ide, for jo flere der tagger jo flere kan se jeres ur og hey hvis man kan vinde et ur hvorfor ikke tagge sig selv, det er trods alt kun et par klik med musen ;)
Det er en god idé men tror ikke det er muligt på den måde. Hvis du linker billederne på siden fra din personlige profil tror jeg, at det er muligt, men det kræver nok at den profil er 100% åben.
Well, prøvede at tagge mig selv, men kan ikke finde en knap til det, er det muligt at tagge sig selv på de billeder ?
Er der ikke en knap der hedder: Tag this Photo, nede til højre under billedet?
Jeg kan se et par stykker allerede har gjort det, men de er selvføgelig også ven med mig. Men burde det vel ikke være afhænigigt af med en "page". Mmm.
Jeg er medlem af gruppen men kan desværre ikke finde "the tag" button, det eneste jeg kan finde er "the report this photo" button , lidt mærkeligt syntes jeg , men det kan godt være at man skal være ven med dig for at det fungere ?