Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musikside sælges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter grundige overvejelser har vi nu besluttet os at sælge PUS.

Så er du en person der brænder for musik og mener du kan finde morgendagens stjerner, så giv os et ring.

PickUpSound er et uafhængigt Online pladeselskab, der har til formål at hjælpe kunstnere skridtet videre til den ”rigtige” pladekontrakt. Vi har selv prøvet musiker livet og ved hvor hårdt det kan være at ''få foden indenfor''. Nu kræver det både forretningsfolk, management, penge og netværk at komme frem i musikverdenen. Alt det finder du på PUS. Dog er vi ikke som mange andre hjemmesider hvor alt kan ligge til download og alle bands har adgang til upload. På Pickupsound ligger der kun kvalitet! og er bandet kommet igennem nåleøjet er der penge at tjene via downloads.

Se konceptet på www.pickupsound.com

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:11
Hej Idé Kongen.

Har I solgt jeres site?
Du må gerne sende mig en PM med detaljer vedr. salget. Dvs. oplysninger om trafik, antal brugere, teknologi, hosting, samt en forventet pris. Du må gerne angive om du evt. er interesseret i at bytte og hvad der i givet fald har din interesse.

En anden metode kunne være at sælge det på www.abc-auktion.dk (Det er reklame for mit eget site) 

Med venlig hilsen

Oldenburg

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:18
Allright.

Undskyld den lange svartid....

Jeg sender en PM

Mvh

IK