Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google konto eller konti

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og go´daws

Jeg er meget ny i denne verden og har kastet mig over et projekt med 5 hjemmesider.

Jeg har oprettet en Google adwords konto men jeg har som sagt flere sider som handler med det samme.

Vil det være en fordel at oprette en konto til hver side?

Mvh

Freddy fra

www.gummihat.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:07

Jeg tror helt klart det vil være en fordel for dig kun at havde en konto til alle disse sites. Googles systemer er lavet til at håntere mange sites på den samme konto.

Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:14

Det er også min opfattelse men kan det passe, at jeg kun kan få én af sider frem og ikke flere af gangen ved brug af det same søgeord?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:18

Hej Freddy

Du kan sagtens kører mange hjemmesider på en konto. Det gør det også meget mere behageligt at have samlet det hele et sted.

Det bedste for dig vil være at lave 5 transaktionskoder der tracker dine konverteringer på hver hjemmeside gennem Google Awords. Derved kan du holde øje med de 5 hjemmesiders konverteringer hver for sig. Det vil også være bedst at opsætte 5 koder til Google Analytics, så du kan følge med udviklingen på de forskellige hjemmesider.

Håber det kunne hjælpe, pøj pøj med projekterne Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:20

Hej igen

Sælger de 5 hjemmesider de samme produkter eller ydelser?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:31

MF2009:

Det er også min opfattelse men kan det passe, at jeg kun kan få én af sider frem og ikke flere af gangen ved brug af det same søgeord?

Det er korrekt. 

Det er lavet for at beskytte systemet mod folk, som ønsker at "spamme" resultaterne eller overtage alle pladserne så at sige. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)