Jeg har startet www.jazzblog.dk som et sted hvor danske jazzmusikere kan skrive om deres musik og tanker (jeg er selv en af dem). Det er superspændende at se hvordan projektet langsomt folder sig ud, selv om det stadig er en meget lille site! Jeg prøver at lære wordpress hen ad vejen, men løber hele tiden ind i nogle basale spørgsmål, håber der er nogen derude som kan/vil hjælpe! 1. Brugeregistrering på bloggen - skal jeg betragte det som folk som vil være på en mailliste? Eller hvad kan bruges til? Har fået de første få tilmeldinger 2. plugin til mailliste? Vil gerne ha en tydlig rubrik på forsiden hvor man kan melde sig til, hjælp! 3. Nogen som har et bud på en velfungerende gratis mail-liste tjeneste? Jeg bevæger mig for tiden i non profit-verden...
På forhånd tak for hjælp, flere dumme spørgsmål kommer garanteret med tiden!
Anders |
Hejsa.
Bruger reg: nu ved jeg ikke, hvad for et plugin du referere til. Men generelt er det vist til at skabe mulighed for at brugeprofiler. Altså læseren skal logge sig in.
Nu bruger jeg selv WP, og du kan finde en masse plugins her:
http://wordpress.org/extend/plugins/
Her vil du kunne finde en masse gratis email-tjenester.
Jeg bruger selv Feedburn, som ejes af Google. Den indholder analyseværktøjer og den har en masse fordele og en del ulemper.
/Glenn