Halløjsa, Er der nogen af Jer der ved, hvad der er af messer og andre baby- og børnearrangementer resten af året. Takker på forhånd Rikke |
Øøøøuv - ingen svar
Halløjsa, Er der nogen af Jer der ved, hvad der er af messer og andre baby- og børnearrangementer resten af året. Takker på forhånd Rikke |
jeg ken der kun den der hedder markedskalenderen.dk , men det er lidt mere bredt tror jeg. Måske via bibliotekerne - der står ofte hvilke arrangemneter der kommer, men om der en en samlet oversigt for landet ved jeg ikke. mvh jesper
|
ok - det må jeg prøve. Tak skal du have |
Hej Rikkepige! Er det som udstiller du søger eller er det i forbindelse med en indkøbsmesse du tænker? Er det kun indland eller også udland? JyllandsPosten har en oversigt i deres trykte avis (muligvis også på deres online avis?) Ellers er det jo CIFF (Bella center) hvor også børnetøj er repræsenteret. Hvis du googler ciff vil du kunne se de næste arrangementer. Ellers er der Kids Fashion Cellection som afholdes i Köln. Ligende messer afholdes også i Paris og Antwerpen. I Milano er der ofte messer hvor også børnetøj div. udstilles. Dette blot som lidt indput til din videre søgning på google. Har du behov for indkøb af børnetøj, er du velkommen til at sende mig en besked, da jeg ind imellem får nogle rigtig gode partier tilbudt af mine levarandører. Mvh Birger |