Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adgang til det kinesiske marked

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger efter en måde jeg kan komme i kontakt med det asiatiske marked (mest Kina).

Er der nogen her på Amino der har erfarring med hvordan fremgangsmåden er, og hvor jeg kan finde hjælp til at finde de rigtige ressourcer/partnere?

Jeg ser frem til at høre fra jer Smile

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 15:56

Hej Teamup,

Jeg driver forretning hvor jeg hjælper danske virksomheder med import, leverandørkontakt, QC og shipping. Virksomheden er beliggende i Kina og Malaysia.
Du kan sende mig en mail på kah (a) inbulk.dk med dine data, så vil jeg prøve om jeg kan hjælpe dig. Hvis ikke, kan jeg garanteret sende dig til nogle der kan.

Mvh.
Kasper

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:04

Jeg åbner et import firma i næste uge, hvor personalet har mere end 25  års indkøbserfaring fra hele verdenen, men med hoved fokus på USA, Kina, Korea og indonesien.

Så hvis du er interesseret kan du kontakte mig, hvad hvad du skal bruge, så skal vi nok finde det.

Vi kan også sagtens klare hvis du vil starte din egen tøjlinie, elektronik og meget mere. 

Lasse Smith
27205879

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 28. Aug 09
Skrevet kl. 16:28

Hej Guys,

Mange tak for de jeres hurtige svar..

Pt. er jeg på research stadiet, og jeg skal have alle muligheder på bordet. Mit behov er mere konkret at finde kontakter/producenter på (primært) det kinesiske marked som arbejder med kunst. Det kan være et profesionelt firma, eller privat personer som kan deres kram!

Alle ideer til hvor jeg kan komme i kontakt med firmaer/personer med ovenstående speciale, så smid gerne et par ord. Ideer udenfor Kina motages ligeledes gerne Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 16:34

Hvilken kunst leder du efter? Tror nok mit personale bliver lidt vrede hvis jeg sætter dem til at søge "kunst" i Asien.

Er det malerier, keramik, bestemte kunstnere osv.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 28. Aug 09
Skrevet kl. 10:49

Hej Lassmi,

Tak for dit svar.

Det er malerier.

Pt. kender jeg ikke markedet godt nok til at kunne sætte en finger på hvilke kunstnere der kan hvad. Så det er den brede linje jeg skal have kontakt til Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 10:54

Hvis du er interesseret kan jeg snakke med mit personale om mulighederne, men er du så interesseret i 1 maleri fra hver eller noget som skal kopieres op i f.eks. 2000 eksemplarer?

Tilmeldt 28. Aug 09
Skrevet kl. 11:14

Hej Lassmi,

Du er hurtig på tasterne Smile

Det er ikke en masse produktion, hvert maleri skal kun laves i et eksemplar. Hver og én skal være unikt for kunden. Alle stilarter er velkomne.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 11:39

Det er bare helt ok, jeg snakker med dem om muligheden, skal det være anerkendte kunstere eller er alle velkomne?

Hvilken prisleje forventer du per maleri?

Hvilken størrelse er mest foretrukket?

Tilmeldt 28. Aug 09
Skrevet kl. 12:48

Hej Lassmi,

Pris og størrelse er noget jeg finder ud af længere henne i processen, jeg forstiller mig dog at fokus vil være i den billigere ende. Mht. kunstnere, så skal det nok størstedelen nok være ukendte.

Jeg kan ikke præcisere det meget nærmere, da "formlen" først bliver skabt  senere hen i forløbet. Nu skal jeg bare have åbnet alle de muligheder der ligger derude og have vendt og drejet dem.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)