Hvis du ikke finder hvad du søger igennem forum, er du velkommen til at sende mig en mail på mickelp@upline - Så kan jeg helt sikkert sørge for en god løsning.
Jo, og dertil kommer forbindelser til fotografer :)
Priserne er alt efter omgivelser (natur, studie, bygning) redigering - kvalitet osv. Men det ligger helt sikkert i den billige ende, da der er mange om budet for tiden.
Jeg sørger for der bliver afsendt nogle tilbud din vej!
Hvis nu du havde befundet dig i nærhedden af Kbh. havde jeg kunne klare opgaven for et rimligt beløb. Så du skal være velkommen, hvis du kommer på disse kanter.
Jeg vil gerne påtage mig arbejdet. Jeg er bosat i Frederikshavn men kommer ofte ned af i landet, så det ville ikke være noget problem for mig at komme forbi Randers og lave nogle portrætter af dig. Jeg er nyopstartet fotograf og vil gerne have nogle gode udtalelser at starte ud med, så derfor vil jeg gerne udføre arbejdet for et mindre beløb og transportudgiften dækket.
Eftersom jeg er nyopstartet arbejder jeg stadig på min online portefølje, men er du interesseret og endnu ikke har lavet en aftale med en af de ovenstående så kontakt mig på min mail fritznerfoto( snabel a )live.dk så sender jeg gerne nogle billeder så du kan få en idé af mit arbejde
Alternativt kan du kontakte mig på telefon 61690749
Med venlig hilsen Søren Fritzner Nielsen
Fritzner.se - Professionelle løsninger af alle fotoopgaver.
Hvis ikke du har fundet en fotograf endnu så vil jeg lige tilbyde mig selv. Jeg har lidt fri perioder ind imellem og kan godt hjælpe dig med et par gode portrætter. Det nemmeste vil være at sende mig en mail på rasmus@rasmusdegnbol.com eller på tlf. 40700999 så kan vi lave et fedt koncept til dine billeder.