Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningskontakt - samarbejdspartner - kopimaskiner - printere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der der deltagere her på Amino som har forslag til hvorledes jeg kan få skabt kontakt til intereserede købere af brugte kopimaskiner / printere.

Det drejeg sig om store maskiner fra virksomheder der er ophørt evt. gået konkurs, eller virksomheder som har skiftet alle maskiner ud på grund af anden serviceaftale, andet mærke m.v.

Det virker som et stort ressurcespild altid at kassere når så store og dyre genstande ikke mere skal anvendes i virksomheden. Her i Danmark har vi gode fradrags-/afskrivningsmuligheder så der købes i de fleste tilfælde nyt, hvilket naturligvis er til gode for producent og forhandlere.

Jeg kunne forestille mig at der kunne være interesse for sådanne brugte maskiner i f.eks. Østeuropa. Jeg har desværre ikke nogen kontakt eller erfaing med disse lande, så jeg vil være meget taknemmelig, hvis der skulle være nogen som kan hjælpe med oplysninger, vejledning, kontaktmuligheder  m.v.

mvh

AKT 

Fra Århus C.
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:35

Har du også store grafiske printere?

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:40

Hej AKT

Selvom jeg ikke har svar på dit spørgsmål - har jeg tilladt mig at vedlægge denne tråd, da jeg har en kyocera mita km-c850D stående der ikke bliver brugt og som stort set ikke er blevet brugt, hvis du skulle være interesseret

mvh.

Kim Kampp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)