Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsbreve, der sælger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Salgsbreve, der sælger kan måske fremstå som en lidt underlig overskrift på mit indlæg, men faktum er, at der er en hel bunke salgsbreve, der ikke gør dét, som de skal gøre - nemlig at sælge! Du får typisk én chance, og det er din overskrift. Fænger den ikke, bliver brevet revet i stykker og smidt i papirkurven.

Min styrke som tekstforfatter er stærke overskrifter. Mange overskrifter er ok, ganske udmærkede, eller hvordan man nu vælger at betegne dem. Men er dét godt nok i de her krisetider? Virker dét, når nu konkurrencen er så hård?

Få en overskrift og et salgsbrev, der fænger - så dine potentielle kunder ringer dig op helt af sig selv. Eller er villige til at bruge tid på dig, når du efterfølgende selv ringer dem op.

Mvh

Thomas Høedt Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:10

Hej, gætter på du også kan lave nyhedsbreve?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:12

sorry, kan se du gør :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:18

Jeps, nyhedsbreve er også én af mine ydelser :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus C.
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Du har helt ret. Mine erfaringer er, at penge på en tekstforfatter er lagt godt ud.
Desværre er det som regel kommunikationsmedarbejderen der blevet frasorteret, når økonomien er stram.

Mange mener nok de kan løfte opgaven selv - og invester i en grafiker i stedet - det mener jeg er forkert.

Held og lykke med hvervningen af emner :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

Tak for dit indlæg. Dejligt, at du har erfaring med at penge på en tekstforfatter er lagt godt ud. Yes

Det gode ved et salgsbrev er, at det er en rimelig beskeden sum i forhold til, hvis man skulle ud og investere i en folder eller en annonce. Med et godt salgsbrev kan man generere en del ekstra indtægter for en ret lille udgift. Og alt efter hvor vidt omkring salgsbrevene skal, så kan man ovenikøbet selv omdele en del af dem og spare penge på porto. Ja, man kan naturligvis spare endnu flere penge ved at sende dem allesammen elektronisk, men det fraråder jeg altid mine kunder. Jeg tror på, at et salgsbrev skal åbnes fysisk og tages ud af konvolutten, så man ved, at modtageren læser og afkoder overskriften. På mail tror jeg, der er en meget stor risiko for, at modtageren trykker på "delete", inden han/hun får givet salgsbrevet en chance.

Du nævner selv, at mange vælger at investere i en grafiker fremfor en tekstforfatter. Jeg synes bestemt det er vigtigt, at et salgsbrev og andet salgsmateriale bliver sat flot op, men første skridt er selve kommunikationen, altså overskriften/idéen. Uden den bliver det primært en flot overflade uden et interessant indhold. Jeg mener, at både teksten og det grafiske er vigtigt. En god overskrift og tekst, som bliver sat grimt op, kan miste rigtigt meget, fordi førstehåndsindtrykket er så afgørende. Jeg har dog et par grafikere i mit netværk, som kan sætte salgsbreve op for kunden for en enkelt timeløn på 600-700 kr,

Hilsen

Thomas    www.tt-tekstforfatter.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)