Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger oversættelses firma - mindst 10 sprog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu lancere vi snart et nyt produkt og søger i den anledning (samt andre anledninger) en oversættelsespartner som kan mestre mindst 10 sprog - gerne flere.

Nogen gode tips eller anbefalinger fra andre?

Hovedsproget er engelsk men der skal oversættes til:

Tysk
Fransk
Spansk
Italiensk
Hollandsk
Portugisisk
Belgisk
Svensk
Norsk
Dansk
+ Evt. flere alt efter hvad vi kan aftale.

Skriv gerne på email@redweb.dk hvis du har et tilbud eller vil indlede en dialog eller foreslå gerne et firma her i tråden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan på det varmeste anbefale Lone fra Easytranslation.dk - hun arbejder med et stort netværk at oversættere i hele Europa, som fungerer virkeligt godt, og hun er virkligt behagelig at arbejde med.

Du kan fange hende på tlf.: 26 83 30 22 (og hils endelig fra Henrik fra Aarhus Marketing)

Vh. Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Granada, Spanien
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Granada, Spanien
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige at i laver Joomla sites. Firmaet jeg anbefalede har erfaring med Joomla/JoomFish

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tipsene :)

Vi bruger ikke joomfish da det ødelægger seo for det enkelte sprog - men altid godt med nogle med joomla erfaring generelt :)

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har brugt et svensk firma der hedder Global Translations en gang i mellem, jeg ved de har flere forskellige samarbejdspartnere rundt om i verdnen og derfor også leveringsdygtige i de fleste sprog, derudover ligger de rimeligt godt til i pris og så fakturere de jo i svenske kroner Stick out tongue

Jeg snakker altid med en der hedder Lisa, jeg har desværre ikke lige hendes kontakt oplysninger ved hånden men skriver du en PB så skal jeg nok finde dem frem til dig...

Dbh
Ania

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jag själv arbetar som översättare till svenska och samarbetar med en relativt stor översättarbyrå som hanterar alla de språk du nämner + en del andra. Du hittar dem på:

http://www.becommunication.dk/

Hälsningar

Stefan

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnikc,

Jeg har tidligere arbejdet sammen med http://www.languagewire.dk/ og de er stabile, hurtige og alsidige.

Hilsen

John

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)