Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger 3 entusiastiske kursuskonsulenter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos YNI rådgiver og underviser vi om salg fra tanke til handling. VI oplever stor væst for tiden og vil gerne følge med. Derfor søger vi nu 3 nye kollegaer der kan hjælpe os med at undervise en sælgere hos en række store callcentre.

Er du / kender du en dygtig M/K med undervisnings og telemarketingerfaring, der har mod på at dele sin viden om salg så kontakt os for nærmere info.

kig forbi yni.dk for kontakt info

dbh

Jesper

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du vide ? send mig evt en mail.

jesper (at) yni.dk

dbh

Jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skeel:

Hos YNI rådgiver og underviser vi om salg fra tanke til handling. VI oplever stor væst for tiden og vil gerne følge med. Derfor søger vi nu 3 nye kollegaer der kan hjælpe os med at undervise en sælgere hos en række store callcentre.

Er du / kender du en dygtig M/K med undervisnings og telemarketingerfaring, der har mod på at dele sin viden om salg så kontakt os for nærmere info.

kig forbi yni.dk for kontakt info

dbh

Jesper

 

Hej Jesper.

Så er det vidst Martin Mouritzen fra Salgstrænerne, du skal have fat i.

Salgstrænerne ApS
Telefon: +45 31230130
www.salgstraenerne.dk

Kombinerer modtagervirksomhederne så telefonkaldene med www.Autoresponder.dk så får de sig en heftig cocktail, da det er langt nemmere at "sælge" mere information om et produkt og dets fordele frem for at sælge produktet lige her og nu. Når folk er klar skal de nok selv henvende sig Wink

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det ikke fremgår tydeligt nok, men vi sælger salgskurser !

Kan ikke finde ud af om du beder mig hyre en konkurrent, eller blot synes vi skal fiske en medarbejder.

Hvis du kender Martin, hvis han er dygtig og jobsøgende, så har du vist netop ikke gjort ham en tjeneste ved denne reference.

Dit indlæg virker mere som fejlplaceret reklame, end som hjælp. Hvis jeg har misforstået noget og du har kontakt med MM, så må han som alle andre, da gerne søge et af vore undervisningsjobs.

Vi rådgiver og underviser om salg fra tanke til handling, vi har travlt, vi har gazelle ambitioner og vi søger dygtige kollegaer.

dbh

Jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg læste overskriften og tænkte, at jeg da kender en kursuskonsulent.

Herefter gravede jeg ned i mine emails og fandt de informationer, jeg troede at du savnene.

Som du kan se, var klokken mange da jeg svarede, så jeg var nok ikke helt frisk da jeg så din efterlysning.

 Jeg beklager misforståelsen.

Venlig hilsen,

Christian

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)