Hey jeg tænkte om nogle lidt mere erfarne kunne give mig diverse regler eller bare godkende, det der er rigtige for hvad jeg må og ikke må når jeg søger nye kunder. 1. Jeg kan forstå at man godt må ringe til erhvervskunder, men man må ikke ringe til private med undtagelse af avisabonnementer. 2. Jeg må ikke sende uopfordret e-mails ud men må jeg godt skrive en masse breve? 3. Må man stå på gaden og sælge eller skal der specielle tilladelser til, jeg tænker på at få lov til at stille en stand op. 4. Er der nogen regler for at personligt henvende sig til forskellige forretninger som man mener kan være potentiale kunder? 5. Er der noget maximum for hvor mange gange man kan sende "Nyhedsbrev" ud over en månedstid? 6. Hva mener du er mest effektivt og hvad ville du selv foretrække? Er der nogen firmaer som enten er undtaget eller har specielle vilkår indenfor de overstående spørgsmål? |
Jeg følger lige lidt med her, har netop siddet med nogle af de samme spørgsmål i forbindelse med at sende reklamemateriale til uddeling ud til klubber og foreninger.
Har lige læst markedsføringsloven igennem, men det kan jo godt være lidt kryptisk at tolke lovene ind imellem.
Med venlig hilsen
Helle