Af ren og skær nysgerrighed, hvor meget plads benytter du så ? Det burde da være meget let at ligge sig under limit, man får jo efterhånden smidt flere GB plads i nakken hos de forksellige udbydere. Så med mindre du har noget meget tungt indhold liggende (videoklip osv.) så burde det ikke været noget problem.
Af ren og skær nysgerrighed, hvor meget plads benytter du så ? Det burde da være meget let at ligge sig under limit, man får jo efterhånden smidt flere GB plads i nakken hos de forksellige udbydere. Så med mindre du har noget meget tungt indhold liggende (videoklip osv.) så burde det ikke været noget problem.
Jeg har 500MB plads og bruger det dobbelte åbenbart
Jeg har 500MB plads og bruger det dobbelte åbenbart
Hej René,
Giv mig et kald på 20 13 63 23 Så løser vi dit pladsproblem.
Vi finder en løsning!
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg prøver at FTP'e til den nye serverplacering og får en kode 550.
No connection allowed from this IP
Vil det sige jeg er banned af min host?
Den gamle server svarer fint med en kode 220 (tror jeg det var)
Hej René,
Har du fast eller dynamisk IP adresse? Hvis du har dynamisk IP, kan din host have sat din seneste adresse på en liste over "allowed IP" Hvis det er tilfældet, vil alle andre IP adresser, end den der er godkendt, blive afvist med den kode, du nævner.
Det lyder i hvert fald ikke fantastisk seriøst, hvis du direkte er blevet blokeret. Heller ikke, selv om det skulle hænge sammen med de pladsproblemer, som du tidligere har nævnt i forhold til din host.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg synes nu selv der er en del ting ved min host jeg ikke kan tage helt seriøst :-)
Pladsproblemet er reelt nok, jeg skal bare se af få ryddet op. Det er ikke deres fejl at jeg har 21000 varer med tilhørende billeder samt 7000 medlemmer med billeder af deres bil
Men jeg kan altså ikke få dem til at angive filstørrelser via FTP... så nu vil de sende en 'manuel' liste med antallet af MB i hver mappe (Det synes jeg er noget rod at gøre det på den måde - det gør det i hvert fald ikke lettere at rydde op)
Derudover, efter de har flyttet nogle af mine sider til en ny server, så kan de ikke få ASPImage til at virke (det komponent jeg bruger for at folk kan designe deres egne nummerpladerammer direkte på siden plus det komponent der resizer billeder - det har ikke virket i et par uger)
Og FTP'en smider mig af. Jeg mener at de blokker min ip automatisk hvis jeg har logget på for mange gange indenfor kort tid.
Jeg har nemlig logge på igen nu efter en halv time hvor jeg ikke har forsøgt at logge på.