Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen filstørrelse vist via FTP?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit hostingfirma klager over jeg bruger for meget plads på deres diske (skægt nok kun få timer efter jeg endnu en gang klagede over en service hos dem der ikke virker som den skal)

Men i hvert fald er jeg blevet bedt om at rydde op. Men i mit FTP program kan jeg ikke se hvad de forskellige ting fylder. De siger det ikke kan lade sig gøre.

Passer det virkelig?

EDIT: Jeg er indforstået med at jeg ikke må bruge for meget plads. Det er timingen der virker lidt besynderlig ;-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:41

Jeg bruger FileZilla og der kan jeg sagtens se hvor meget hver fil fylder. Er det din udbyder der påstår det?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 10:55

Michael Grove:

Jeg bruger FileZilla og der kan jeg sagtens se hvor meget hver fil fylder. Er det din udbyder der påstår det?

Ja det siger de at man ikke kan (Det er en IIS server)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:04

Hej René,

Du kan tilgå din FTP server via Internet Explorer.

Du skriver blot følgende i adressefeltet:

ftp://brugernavn:adgangskode:@domænenavn

Har du Internet Explorer 8, kan du, når forbindelsen er etableret, klikke på ikonet "side" i øverste højre hjørne af din Internet Explorers "Komandolinje" og vælge "Åbn FTP-sted i Windows Stifinder".
Så skulle du reelt kunne se det samme, som hvis FTP-stedet var et delt drev, herunder også filstørrelser o.lign..

Håber det hjælper. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 11:31

John Nielsen, Nielco IT :

Hej René,

Du kan tilgå din FTP server via Internet Explorer.

Du skriver blot følgende i adressefeltet:

ftp://brugernavn:adgangskode:@domænenavn

Dette bruger jeg allerede men når jeg højreklikker og vælger Egenskaber kan jeg ikke se hvor meget en fil / mappe fylder.

PS. Jeg overvejer godt nok kraftigt at få et bud fra dig på en hostingløsning.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:38

Hej Rene

Som hostingudbyder vil jeg lige komme med nogle ting:

1) Har du købt en bestemt pladsstørrelse? Hvis ja, så skal de bare klappe i med mindre at du bruger mere end du betaler for.

2) I FileZilla (bruger den selv samt serveren) kan du sagtens se filstørrelsen. Det kan være at det er deres FTP server der ikke viser det

3) Hvis din hostingudbyder kommer med den salve lige efter at du har påpeget en service der ikke virker som den skal, så kig efter en ny ...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 11:56

Niels:

Hej Rene

Som hostingudbyder vil jeg lige komme med nogle ting:

1) Har du købt en bestemt pladsstørrelse? Hvis ja, så skal de bare klappe i med mindre at du bruger mere end du betaler for.

Det har jeg, og jeg bruger mere plads end jeg har købt. Derfor har jeg som sådan heller ikke noget at udsætte på at de har kontaktet mig.

Niels:

2) I FileZilla (bruger den selv samt serveren) kan du sagtens se filstørrelsen. Det kan være at det er deres FTP server der ikke viser det

Det må være deres server der ikke viser det, det er min teori

Niels:

3) Hvis din hostingudbyder kommer med den salve lige efter at du har påpeget en service der ikke virker som den skal, så kig efter en ny ...

Nu bruger jeg som sagt mere end plads end jeg har købt, så det er helt fair at de brokker sig. Men at de sukker meget opgivende da jeg påpeger deres service ikke virker og efter nogle timer beder mig om at rydde op. Det er dét jeg finder besynderligt. Det er ikke dét at jeg skal rydde op. Det er deres håndtering og timing, der virker lidt uheldig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:59

Rene G:
Det har jeg, og jeg bruger mere plads end jeg har købt

Nej ok... så er det klart.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:03

Niels:

Rene G:
Det har jeg, og jeg bruger mere plads end jeg har købt

Nej ok... så er det klart.

Ja det er klart.

Mit spørgsmål gik også på hvordan jeg kan se filstørrelserne og ikke så meget om det er rimeligt at de forlanger at jeg ikke bruger mere plads end jeg har betalt for. For selvfølgelig er de ikke urimelige, hvad pladsforbruget angår.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:38

Rene G:
PS. Jeg overvejer godt nok kraftigt at få et bud fra dig på en hostingløsning.

Hej René,

Du er altid velkommen til at kontakte mig.
Jeg skal gerne give dig et skarpt tilbud. Smile
Ring til mig på 20 13 63 23.

Vi finder en løsning!

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)