Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Overskudstid" sælges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg er en af de mange studerende (studerer til Datatekniker), og i den forbindelse har jeg en hel del fritid, og ikke ret mange penge :)

Så derfor tilbyder jeg nu at hjælpe dig med lige hvad du nu måtte have behov for!

Lidt om mig selv:

Jeg er en 17 år gammel dreng fra Haslev på sjælland, der interesserer sig indenfor stort set alt på IT-området.

Jeg føler mig selv ret stærk inden for IT-faget, hvor jeg efterhånden synes at have fået rimelig styr på:

• Linux
  • Hosting
  • Programmering (PHP) - Er igang med at lære mig noget jQuery/AJAX, og har været inde og rode med Django-frameworket.
  • Grafiske opgaver såsom logoer, webdesigns o.l.

Der er sikkert meget mere end det jeg lige har nævnt her, hvor jeg udover det også er rimelig stærk indenfor retskrivning på både dansk og engelsk.

Ser helst at det er opgaver jeg kan løse hjemmefra, eftersom det gør alting meget nemmere - men ligger din virksomhed i Haslev/omegn, så er det jo selvfølgelig ikke helt forbi at jeg kan være på stedet :)

Prisen afhænger jo selvfølgelig af opgaven, men jeg kan garantere at jeg ikke ligger i den dyre ende, eftersom jeg jo trods alt er studerende :)

Lyder dette som noget for dig?

- Så send mig enten en mail på frederik@directhost.dk eller en PB her på siden.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 17:23

Kan det virkelig passe at der ikke er nogle aminoer herinde som kunne tænke sig lidt hjælp? :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:13

Hej Frederik.