Hej alle! Jeg er en af de mange studerende (studerer til Datatekniker), og i den forbindelse har jeg en hel del fritid, og ikke ret mange penge :) Så derfor tilbyder jeg nu at hjælpe dig med lige hvad du nu måtte have behov for! Lidt om mig selv: Jeg er en 17 år gammel dreng fra Haslev på sjælland, der interesserer sig indenfor stort set alt på IT-området. Jeg føler mig selv ret stærk inden for IT-faget, hvor jeg efterhånden synes at have fået rimelig styr på:
Der er sikkert meget mere end det jeg lige har nævnt her, hvor jeg udover det også er rimelig stærk indenfor retskrivning på både dansk og engelsk. Ser helst at det er opgaver jeg kan løse hjemmefra, eftersom det gør alting meget nemmere - men ligger din virksomhed i Haslev/omegn, så er det jo selvfølgelig ikke helt forbi at jeg kan være på stedet :) Prisen afhænger jo selvfølgelig af opgaven, men jeg kan garantere at jeg ikke ligger i den dyre ende, eftersom jeg jo trods alt er studerende :)
Lyder dette som noget for dig? - Så send mig enten en mail på frederik@directhost.dk eller en PB her på siden. |
Kan det virkelig passe at der ikke er nogle aminoer herinde som kunne tænke sig lidt hjælp? :)