Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Domicil & Lagerfaciliteter i Nordsjælland!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg er på udkig efter en bygning som jeg kan bruge som domicil og lager, gerne på 50 kvm kontor, lager 250 kvm, og gerne en årlig lejepris pr. kvm på 250-500 kr, (75.000-150.000 kr.) hvis det kan ladesig gører...

Jeg søger i disse områdre Gribskov, Hillerød, Helsingør og Allerød, men helest gerne i først nævnte.

Har prøvet ar kigge lidt rundt omkring men har ikke rigtigt stødt på noget, så hvis du kender eller kan anbefale nogle steder, så skriv gerne også hvis det ikke er realistisk med oven nævnte priser... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 10:07

Hej,

Min virksomhed har selv til huse i Scandinavian Trade Building på Gydevang i Allerød, hvor der er faciliteter præcis som de du efterspørger. Hvis du sender mig din e-mail eller telefonnummer skal jeg sætte dig i forbindelse med direktøren, og bede hende kontakte dig i næste uge.

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 10:54

Hej Jesper,

Det er jo også der zitech lå tidligere hvsi jeg kusker rigtigt, men min mail er sebastian(at)ewd.dk "(at)=@)

Og kan du oplyse hvad årslejen ligger i hhv. for kontor/lager!

Fra Ballerup
Tilmeldt 16. Oct 09
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 11:19

Helt korrekt - og de ligger der endnu, bare i lidt mindre skala :)

Jeg har ingen idé om prislejet, da jeg selv kun lejer kontorlokaler. Vi er en hosting og servicevirksomhed, så vi har ikke behov for lager og lignende. Jeg har givet din e-mail adresse til direktøren som står for udlejning, og hun vil kontakte dig hurtigst muligt.

God weekend - vi ses måske en dag herude :)

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 17:05

Hej Jesper,

Er blevet kontaktet af Mette, som er i gang med at udregne tilbud.

Og er i tilfredse med jeres kontorlokaler og resten de tilbyder, kan se de tilbyder forkostordning?

Og hvad giver i egentlig for jeres lokaler? hvis i vil ud med det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 16. Oct 09
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 11:34

Hej,

Vi er ganske tilfedse med lokalerne og bygningen generelt, og der er masser gode møde-faciliteter og restaurant du kan invitere forretningsforbindelser til frokost i osv. Vi giver almindelig listepris for vores lokaler.

Du bør næsten tage ud og få et kig på lokalerne og bygningen som helhed, det er vidst det nemmeste i forhold til indtryk - jeg er sikker på at Mette byder på en prøve-frokost i kantinen :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)