Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen indtjening på Adsense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indsat et par adsende-annoncer i et af mine link-kataloger. Det er ikke fordi der er så mange der klikker på dem, men lidt er der da. Der er i gennemsnit ca. 10 klik omdagen på dem, men jeg tjener intet på det. Igår havde jeg 519 sidevisninger, 13 klik og 0,00 kr. i indtjening. Og sådan har det kørt siden jeg satte det op. Nogen som har nogen idéer?? Eller skal jeg bare væbne mig med tålmodighed??

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:49

det lyder som om der er en fejl i systemet så.

Jeg har også oplevet en fejl, nemlig ingen klik men tjent penge.. Så tror de måske har lidt småfejl derinde pt.

Mikkel

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 11:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Powertrading:
Der er i gennemsnit ca. 10 klik omdagen på dem, men jeg tjener intet på det.

Det lyder nu mere som om, at det er ugyldige klik. Er du sikker på, at der ikke er nogen in-house, der klikker på annoncerne, eller du har nogle problemer med din implementering? Det virker som en mere sandsynlig forklaring.

Mikkel:
Jeg har også oplevet en fejl, nemlig ingen klik men tjent penge.. Så tror de måske har lidt småfejl derinde pt.

Det er helt normalt. AdWords-annoncører kan jo vælge at betale for visninger (CPM) i stedet for klik (CPC).

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:50

Hvis man har været så dum og teste sine annoncer eller ved en fejl trykker på en google annonce, hvad vil der så ske? For jeg har altså også genuine klik, som ikke bliver registreret som indtjening...

Kan man selv vælge at få vist annoncer med ppc eller ppv? Eller er det random?

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:43

Morten Fabrin:

Hvis man har været så dum og teste sine annoncer eller ved en fejl trykker på en google annonce, hvad vil der så ske? For jeg har altså også genuine klik, som ikke bliver registreret som indtjening...

Det at trykke på sine egne annoncer eller få andre til at trykke på dem er noget man er tilbøjelig til at gøre i starten.. Men lad nu være med det Smile. Det har altid virket og det vil altid virke.. 

Hvor mange klik  har du dagligt?.. 

Du kan ikke selv vælge ppc eller ppv - Det er en afregningsform, som AdWords annoncøren bestemmer. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 20:13

Nu er jeg endelig begyndt at få lidt indtjening på de klik jeg nu engang får. Men det tog næsten 2 måneder.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 09:20

Hey,

Som de andre også nævner, lyder det som ugyldige clicks. Så må vi håbe Google har ret, og du ikke bliver snydt.

Derudover kan jeg fortælle, at jeg efter et års tid, valgte at fjerne 80% af mine google annoncer, og gå over til Partner-ads, hvilket resulterede i at mine resterende 20% google adsense reklamer, fik indtjeningen til at stige med 30%. Så kort sagt, lidt kan være bedre, så prøv at optimere dine adsense reklamer :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)