Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tit kigger Googles spider forbi et opdateret website?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige brugt en hel dag på at opdatere en del af vores landing pages, men hvor tit kommer Googles spider egentligt forbi? Jeg har opdateret main text, meta tags (title, beskrivelse etc). F.eks flg: http://www.europeandomaincentre.com/pages/services/domain_registration/all_domains/europe/it

Jeg har også lavet en del nye landing pages de sidste 14 dage som Google endnu ikke har registreret. Skal jeg bare vente, eller evt indsende sitemap igen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:53

Jeg ville lave en rss eller feed på din hjemmeside , tilmeld den feed - rss portaler , alle steder du kan  tilmelde denne rss eller feed

Få flere til at linke til din hjemmeside.

Min ændringer på min side , kan jeg normalt se mine nye undersider indekset i google indenfor 5 minutter titler op til en uge , opdatere dagligt flere gange min hjemmeside

Site mape mener jeg ikke gør den store forskelle fra eller til

Hvor tit google besøger din side kan man ikke sige, hvor tit laver du ændringer på din hjemmeside, hvor mange linker til din hjemmeside har største betydning , til at få google til at besøge din hjemmesideSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:57
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 07:44

Hej Christian,

tak for link og svar. Jeg laver generelt et par nye sider om dagen, men det har stået stille de sidste par uger. Med daglige opdateringer bliver de forhåbentligt hurtigt opdateret.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 07:46

Hej Mikael,

tak for svar. Skulle rss feed f.eks. bruges i min News sektion - sider med nyhedsværdi - eller bare på generelle produktsider? Har du selv nogle gode erfaringer med bestemte rss portaler, som jeg burde kigge på?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39

Jeg ville bruge det hele hjemmeside ,så bliver alle undersider lynhurtigt fundet af google din undersider kommer ud på alle rss - portaler hver gang du opretter en ny underside.

Dansk rss finder du på google skriv tilmeld tilmelding , hjemmeside , bagved link , url rss og feed mv.

Dansk feed - rss portaler 

www.Feed4me.dk Direkte
www.RSSland.dk Direkte
www.overskrift.dk Nofollow
www.BlogBot.dk Nofollow

Udenlandske finder du på google skriv add , submit suggest ,med ordet feed , rss mv.

denne giver f.eks. godt linkback af udenlandske  www.podbean.com/

Jeg har wordpress blog hele min hjemmeside ,ved også det er standard ved andre CMS ,systemer har det i standard opsætning joomla

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)