Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtmand søges

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er nu begyndt at sælge fitness udstyr og da mange af produkterne er enten tunge og/eller lidt "sjove størrelser" har vi brug for et samarbejde med et fragtfirma der kan levere i hele Danmark til gode priser - gerne om aftenen hvor folk er hjemme :-)

Produkterne skal afhentes lige over grænsen (i Tyskland 24983 Handewitt) et par kilometer fra padborg.

Skriv en email til nikolaj snabel a getbig.dk eller ring på 36965879

OBS! Vi kan ikke selv fylde en hel bil så det skal være nogle som kører rundt med varer for en masse forskellige kunder i forvejen.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:12

Hvor meget fylder de forskellige ting ?

Hvor mange stop forventer du pr. tur ?

Hvordan vil du lave levering ? nrdjylland en dag og midtjylland en anden dag ?

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:20

Hej Mikkel,

Der er mange forskellige produkter. Nogle produkter kan være vægtskiver der vejer 40 kg men ikke fylder noget. Mens andre produkter kan være en vægtstang som er 2 meter lang, ikke fylder noget og ikke vejer det store. Andre kan være Crosstrainer som både fylder en del og er tung.

Hvis der kan laves en eller anden nem prisstruktur for de forskellige produkter vil det selvfølgelig være en klar fordel da de fleste har gratis fragt og det derfor er vigtigt for mig at kunne indregne omkostningerne i prisen.

Jeg har ikke nogle forventninger til stop pr. tur da vi lige er gået i gang med at sælge det, så aner ikke jhvor mange ordre vi får.

Levering skal bare være indenfor 1 uge efter at i har fået "ordren", så har i lidt fleksibilitet m.h.t. bilerne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:24

Jeg tænker bare at vi er over i noget kurerkørsl da det jo skal hentes i tyskland og køres hjem til danmark og så videre mod skagen eller nordsjælland. Kører man så kun med dine varer er det jo dig der skal betale for hele løningen + brandstof + slidtage.

Tror måske at et firma som danske fragtmænd ville være billigst

( tror dog ikke de tager over grænsen)

Ellers ligger priserne jo på ca 8 kr pr. km (one way)

Mikkel

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:29

Ja Mikkel har vist ret.

Jeg brugte sidste et transportfirma i Vejle, hvor jeg skulle have en del ting til bl. Kbh. De havde en stor kassevogn - Sprinter tror jeg - og de kørte for mig i en længere periode til kr. 6,75 excl. moms og broafgifter - og det var ovenud godt.

Bennie

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:30

Bennie Larsen:

Ja Mikkel har vist ret.

Jeg brugte sidste et transportfirma i Vejle, hvor jeg skulle have en del ting til bl. Kbh. De havde en stor kassevogn - Sprinter tror jeg - og de kørte for mig i en længere periode til kr. 6,75 excl. moms og broafgifter - og det var ovenud godt.

Bennie

kr. 6,75 pr. km skulle der selvfølgelig stå

Fra Støvring
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:33

Hej,

Tillader mig at være lidt frisk:0) Nu du har startet virksomhed, har du ikke brug for en dygtig freelance bogholder til at styre dit bogholderi, som samtidig kan give dig gode fragtrådgivning.

Ring, hvis du har lyst til en uforpligtende samtale.

Mvh

Charlotte Nordentoft, CN Bogføring

Tlf: +45 40 40 09 31

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:22

Har været i gang over 10  år så har allerede bogholder både i DK og i Tyskland :-)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:23

Fy for den, det var ikke lige sådan en pris jeg havde forestillet mig, og skulle helst ikke selv bruge en hel bil til at starte med, der burde være plads til mange flere produkter fra andre også :-)

Fra Støvring
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:43

Nå, okay. Det lød bare så nyt

Man skal jo prøve:0)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)