Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner tilbyder billig arbejdskraft

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle interesserede amino'er,

En lille præsentation skal der til :)
Mit navn er Nils Pedersen, og jeg studere på 1. semestre på UCN i Aalborg til Multimedie designer.
Jeg har arbejdet med webdesign og udvikling i 4½ år, og jeg blev færdig som web-integrator på Teknisk Skole i Grenaa i 2007.

Da jeg har opdaget i dag, at min hjemmeside er nede, og du ønsker at se referencer, kan jeg fremsende dem fra mail. I denne situation benytter jeg min hotmail (niller33@hotmail.com).

Jeg står i den heldige situation, hvor jeg er i gang med at skal have opdateret mit portfolio.
I den anledning vil jeg derfor høre, om der skulle være nogle der enten har en eller flere opgaver.
Jeg tilbyder total løsninger indenfor følgende:

Webdesign - XHTML + CSS
Grafisk design - Visit kort, brevline mv.
SEO
Webudvikling - ASP.NET & PHP
Flash

Min timepris er DKK 200,00 ,- inkl. moms. Men ønskes der et konkret tilbud på en opgave, kan dette naturligvis også arrangeres.

NB: Såfremt du har en opgave, og ønsker at få denne løst hos mig, bedes du fremsende en kravsspecifikation, hvor du i detaljer beskriver dine ønsker og behov for løsningen og til hvilken løsning. Har du spørgsmål eller ønsker kontakt, så kan du fange mig her, eller på tlf: 406 062 23

Er du interesseret? Så vedlæg venligst navn, e-mail, web og tlf.

Ha' en fortsat god dag :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)