Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordre made4men.dk - Hvor kan vi gøre det bedre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne prøve at se om jeg kan finde de sidste 20% på www.made4men.dk, derfor giver jeg nu alle muligheden for at komme med forslag til A/B Split tests eller multivariate test.

Website optimizer er sat op, og jeg offentligøre resultaterne af de bedste test som jeg kører.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:34

1. En større købsknap. "Læg i kurven" knappen.

2. En større "Gå til kassen" knappe.

3. Lige over købsknappen og under "Leveringstid 1-2 hverdage" skrive "Altid 14 dages fuld returret".

Ser frem til resultaterne :)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:39

4. Byt om på kassen med Produktbeskrivelse og de 2 kasser med billed og "Læg i kurven" knappen. Det siges, at hvis du laver en streg lige ned midt i din skærm, så skal "Læg i kurven" knappen være til højre for denne.

Yes

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:53

5. Leg med forskellige layouts/placeringer på boksene til højre

6. Leg med din nyhedsbrev-tilmelding

7. Prøv andre billeder i kundeservice-boksen (fx en der kigger på telefonnummeret, istedet for på kunden)

8. Forskellige farver på "Læg i kurven"-knappen

Edit: ... men når alt kommer til alt, så skal dine tests jo gerne afspejle formålet med projektet. Der er jo ingen grund til at teste nyhedsbrevstilmeldingen, hvis du ønsker at optimere dit salgsflow for organisk trafik.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 15:06

Hov for faen, nu kom jeg til at købe noget - det var jo ikke meningen.

Nå, men ellers kan jeg jo give mit indblik af siden.

Det virker til i har styr på jeres kunder, og for mig virker det utrolig nemt og hurtigt at komme rundt på siden - alt er fint delt op, og man er ikke i tvivl om hvor tingene findes.

Produkttekster er ok - nogle af produkterne mangler dog test, og jeres pakkeløsninger mangler måske en bedre beskrivelse på hvad de egentlig indeholder af produkter.

Jeres købflow er på grænsen til det perfekte, jeg har dog nok lidt svært ved at finde tilbage igen når jeg gerne vil købe mere, eller ændre min bestilling.

Hvis det skal være helt frækt - så kunne i prøve at smide nogle lastminuts offers ved kurven inden checkout - produkter som virkelig er musthaves.

Test det, og se om det ikke skulle give lidt ekstra flødeskum til kagen.

Mvh Henrik
- Som venter pakker imorgen. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 15:23

Tak for jeres input - Kom endelig med flere. Vores key convertions er salg, vi har ikke fokus på nyhedsbrevet endnu. Det vil vi muligvis få, men det er ikke der pengene skal tjenes lige nu :-)

Så derfor laver jeg følgende test gennem google website optimizer:

1. Købsknap & Gå til kassen knap

(Størrelse, Farve)

2. Returret tekst ved siden af leveringstid.

3. Checkout offer

4. Omrokering af productpage

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)