Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

motion.fo - Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har de sidste par måneder arbejdet på at få lavet en løbeportal. Siden er ikke færdig og der kan komme flere fejl, men jeg kunne godt tænke mig at få noget feedback på siden.

I må gerne sige jeres mening om design, hvis i har nogle idéer eller forslag, noget som jeg kunne lave bedre osv.

Siden kan ses på www.motion.fo (Åbner i nyt vindue)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:32

Hvorfor .fo ??

Jeg ville bruge en anden og mere moderne farve Geeked

skal det være en shop eller en blog ? Kan ikke helt se hvor du vil hen med siden endnu

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Mikkel:

Hvorfor .fo ??

Jeg ville bruge en anden og mere moderne farve Geeked

skal det være en shop eller en blog ? Kan ikke helt se hvor du vil hen med siden endnu

Mikkel

Grunden til .fo er at siden blandt andet skal være på færøsk. Sproget er på engelsk nu for at lave det nemmere for programmøren.

Tænker du på den grå farve, lyse blå eller den lidt mørkere blå?

Der er nyheder, man kan læse artikler om træning, kost, skader og sko og udstyr. Der er også et forum og en løbedagbog. Så nej det er ikke en shop eller blog

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:42

Det kan godt være at du har lavet siden på engelsk udelukkende for programmørens skyld, men er dine submit-knapper til nyhedsbrevet ikke billeder?.... der mangler ihvertfald et "R" på dem begge.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:44

Men bortset fra det synes jeg siden er flot lavet, men alt for kold!... hvis du ser på nyere hjemmesider idag, så er de oftest bygget op af billeder og varme farver som tiltrækker brugeren... din side er meget kold!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

Daniel Beldring:

Det kan godt være at du har lavet siden på engelsk udelukkende for programmørens skyld, men er dine submit-knapper til nyhedsbrevet ikke billeder?.... der mangler ihvertfald et "R" på dem begge.

Der kan være flere stavefejl på siden, da den er hurtigt oversat til engelsk, men de to knapper er ikke billeder, kan hurtigt laves om, men tak for du mindede mig om det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49

Daniel Beldring:

Men bortset fra det synes jeg siden er flot lavet, men alt for kold!... hvis du ser på nyere hjemmesider idag, så er de oftest bygget op af billeder og varme farver som tiltrækker brugeren... din side er meget kold!

Er enig, synes den mangler ligesom det sidste. Men ved ikke helt hvad jeg skal finde på, er også grunden til at jeg skrev indlægget, håber der er nogen der kan komme med nogle forslag, som jeg kan bygge videre på siden..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)