Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et netværk af aminoer ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvorfor laver man ikke at aminonetværk til f.eks køre pakker ud, sælge vin eller hvad nu ellers der er jo hele tiden nogen der gerne vil have et simpelt job udført?

jeg melder mig gerne ind ...

mvh preben

I indlægget kan forekomme stavefejl dette undskylder jeg meget!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:47

god ide..

Vil gerne melde mig til pakkekørsel 3 pallers bil 180cm i højde

Mikkel

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:52

Hov

Det er er en ide, det er ikke en tilmeldings blanket , Der må da kunne laves et program hvor folk der vil yde en service kan henvende sig og hvor dem der så vil have et job udførtt kan købe den pågældende service.?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:17

preben mortenwold:

Det er er en ide, det er ikke en tilmeldings blanket , Der må da kunne laves et program hvor folk der vil yde en service kan henvende sig og hvor dem der så vil have et job udførtt kan købe den pågældende service.?

Hvis du opretter en tråd, så får du svar fra de interesserede herinde... Det er ret simpelt, og du får hurtigt svar...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:25

Hej Preben

Ideen er fin nok.

Det store arbejde ligger i at få sat et effektivt system op, som kan håndtere/matche alle disse opgaver.

Jeg kunne såmænd også byde ind med både opgaver og løsninger - men hvem skal lave systemet.....

Mvh

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:35

Jeg synes, det fungerer fint uden noget system, ud over det, vi har: Hvis jeg har brug for noget, skriver jeg et indlæg, og i løbet af ganske kort tid får jeg svar. Jeg har bl.a. fundet følgende her på Amino: Flyttemand, IP-telefoni, Joomla-ekspertise, Wordpress-ekspertise, excelbistand og redesign af logo.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:37

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:43

gir dig ret langt hen ad vejen Anette, men det er ikke som jeg forstår trådstarters ønske, med faste kontakterpersoner for forskellige områder , en slags børs eller hvad ved jeg.

Her får man ofte svar men har ikke faste kontaktpersoner, kontaktopl. osv, til en hastesag osv.

En mere lukket netværksgruppe måske.

mvh

Jesper

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:58

Så vil jeg da benytte lejligheden til at agitere for, at alle får udfyldt deres personlige profil, bruger deres eget navn og åbner for muligheden for at sende personlige beskeder. Det har langt de fleste hvis ikke alle af dem, jeg handler med herinde.

Men selvfølgelig er der også mulighed for at lave mere lukkede netværksgrupper osv., hvis der er nogle, som ikke får opfyldt deres behov alene ved at skrive indlæg i debatten. Jeg har selv en netværksgruppe, som startede på internettet for 6-7 år siden og som er endt med at være en gruppe, hvor vi mødes jævnligt til en gang sund "ærlig snak". Så den slags grupper kan være meget værdifulde på flere forskellige måder.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:27

enig med profil...

men selvfølgelig frivilligt.

Det ene udelukker jo heller ikke det andet.

mv

jesper

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)