Jeg var lige et smut i Bilka i går middag. Der hørte jeg, at to ansatte stod og talte sammen i legetøjsafdelingen. De havde solgt for 93.000 kr. legetøj denne dag - og jeg var der altså til middagstid. Så der ryger noget legetøj igennem Bilka...
Undskyld jeg blander mig i din tråd Kristobal, men går selv i lignende tanker om at sælge til større aftagere som DS, REMA1000 og diverse byggemarkeder, men er lidt i tvivl om hvordan jeg bedst kommer i kontakt med de rigtige personer inden for de respektive virksomheder, nogen der kan hjælpe? Ideer, forslag og kontakter modtages med kys-hånd
Det kan være, at vi kan udveksle erfaringer løbende. Hvad er det for et produkt, du vil introducere?
Selve kontakten er jeg ikke så bekymret for. Du ringer bare op og spørger efter indkøberen med ansvar for den relevante kategori. Husk på, at de også hele tiden er på jagt efter nye spændende produkter, der kan differentiere dem fra konkurrenter. Det er dog vigtigt at være godt forberedt, så man ikke spilder deres tid (derfor min tråd...).
Undskyld jeg blander mig i din tråd Kristobal, men går selv i lignende tanker om at sælge til større aftagere som DS, REMA1000 og diverse byggemarkeder, men er lidt i tvivl om hvordan jeg bedst kommer i kontakt med de rigtige personer inden for de respektive virksomheder, nogen der kan hjælpe? Ideer, forslag og kontakter modtages med kys-hånd
Pft.
Thomas
Meget simpelt du ringer eller skriver til deres indkøbsansvarlige for den afdeling du vil ind i... Ingen grund til at gøre det svære end højest nødvendig.