Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla og brugergenererede artikler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har efterhånden fået sat en del op på mit nye hyggeprojekt, www.optimismus.dk.. men jeg mangler et lead til hvordan jeg kan give mine brugere adgang til at skrive deres egne artikler og publicere dem - uden at de skal om i back-end modulet.. brugeren kan være hr. jensen, som bare opretter sig, så dermed personer jeg ikke kender. Derfor er sikkerhed et seriøst issue :-)!

Er der nogen der kender et godt plugin, som gør det nemt for brugerne at publicere egne artikler, uden at jeg skal ind og indstille bruger-rettigheder for hver ny bruger? :-)

På forhånd tak,

Med venlig hilsen

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du behøver ikke installere et plugin. Sørg blot for at dine brugere kan logge ind med joomlas standard login modul og tilføj derefter en side med "Article submit layout". Så skulle det være i vinkel.

Hvis du vil have det mere avanceret, så er der sikkert et modul der er bedre til det, men fra start burde dette kunne klare tricket.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 12:59

Ahh - cool! :-)

Tak hehe... Joomla er godt nok en hel verden for sig selv :-)... 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 13:05

Prøvede som du sagde, men en standardbruger er ikke en "author"... og har dermed ikke pr. automatik lov til at indsende artikler.

Kan man ændre startniveauet et sted? De skulle jo også nødig kunne pille ved hinandens artikler.. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Er der ikke en indstilling, hvor du kan sige på hvilket niveau dine brugere skal være? Ellers er der vist et hack til det her. Men søg lige på google lidt først - disse hacks kommer man tit til at fortryde senere :)

Slutteligt så vil du ikke have problemer med at de kan ændre hinanden articles - dette kan brugere af typen "authors" ikke automatisk. Så vidt jeg husker kan de indsende og deres artikler skal så efterfølgende godkendes af brugere med højere rang. 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 13:20

Rasmus Hoeks:

Er der ikke en indstilling, hvor du kan sige på hvilket niveau dine brugere skal være? Ellers er der vist et hack til det her. Men søg lige på google lidt først - disse hacks kommer man tit til at fortryde senere :)

Slutteligt så vil du ikke have problemer med at de kan ændre hinanden articles - dette kan brugere af typen "authors" ikke automatisk. Så vidt jeg husker kan de indsende og deres artikler skal så efterfølgende godkendes af brugere med højere rang. 

Du er simpelthen dagens helt i skysovs! :-) Tak!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)