MIN UDFORDRING: UDBYGGE KUNDERELATIONER |
Hej Dan
Den ser rigtig fin ud :·) Man kan vel vælge at bruge den på forskellige måder - eksempelvis indsætte dagens tilbud på en bestemt vare - kombineret med konkurrencen?
MIN UDFORDRING: UDBYGGE KUNDERELATIONER |
Hej Dan Den ser rigtig fin ud :·) Man kan vel vælge at bruge den på forskellige måder - eksempelvis indsætte dagens tilbud på en bestemt vare - kombineret med konkurrencen? |
Hej, Helle... Ja, indholdet kan sammensættes helt individuelt :-) Dan |
Kan man også gøre sådan at kalenderlågen først kan åbnes den dag der passer med datoen? Eksempelvis sådan at man ikke kan åbne den 17. dec når det er den 10 dec.? |
Hej, Helle... Nej. Idéen er, at når man klikker på en låge på en "forkert" dag, sker der ikke "ingenting", men man kommer ind på en side, hvor man får at vide, at "Denne låge er kun aktiv den X. december". Samtidig bliver man udsat for venlig reklame (info, tilbud o.a.) og klikker måske videre til DIN hjemmeside for at læse mere ;-) Kun når man klikker på en låge på den "rigtige" dato, får man dagens spørgsmål og kan deltage i konkurrencen. :-Dan |
Jeg kan ikke sende dig PM - vil du ikke lige sende tilbudet til mig pr. mail - det ser rigtig interessant ud, men jeg har ikke tid til at fintænke anvendelsen af det lige nu - og jeg glemmer helt sikkert denne post. Mail til mig på kjer@kjers.com mvh Hans |
Hej, Hans... Tak for din interesse. Jeg har sendt dig en mail. :-Dan |
Hej, friske aminoer! I kan stadig nå at få jer en smart, relevant og omkostningslet e-julekalender. Der er rige muligheder for individualisering af indhold og design :-) Mvh |