Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få nye kundeemner med en sjov e-julekalender!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

MIN UDFORDRING: UDBYGGE KUNDERELATIONER
Jeg vil gerne gøre opmærksom på min virksomhed overfor eksisterende og potentielle kunder – og så vil jeg have dem til at skrive sig på min mailingliste, så jeg kan sende information og gode tilbud til dem.

MIN IDÉ: EN RELATIONSSKABENDE E-JULEKALENDER
Derfor har jeg udviklet en e-julekalender, hvor både mine eksisterende og potentielle kunder dagligt kan åbne en "låge" fra 1. til 24. december. Bag hver "låge" gemmer der sig et spørgsmål omkring min virksomhed, som man skal besvare rigtigt for at optjene et "lod" i konkurrencen om en Apple iPod Shuffle. Samtidig har man mulighed for at markere, at man ønsker at modtage mit e-nyhedsbrev. Hvis man forsøger at åbne en "låge" på en forkert dato, bliver man mødt med venlig information om min virksomheds kompetencer og produkter. Opsamlingen af svar samt tidsstyringen af "lågerne" foregår automatisk.

DIN VIRKSOMHED KAN OGSÅ FÅ EN E-JULEKALENDER
Arbejdet med strukturering og programmering er lavet én gang for alle, og julekalenderløsningen er opbygget som en "container", hvor design og indhold kan udskiftes, så det matcher netop DIN virksomhedsprofil. Derfor kan jeg for en relativt lav pris lave også DIN virksomheds e-julekalender.

HVAD SKAL DU BIDRAGE MED?
Du skal blot levere mig 24 spørgsmål med tre tilhørende svarmuligheder, lidt profiiltekst, dit logo og eventuelt billedmateriale. Designet kan bygges op omkring ét af disse billeder: juleillustrationer eller et billede, du leverer. Selve lodtrækningen samt én eller flere gevinster sørger du selv for. Prisen for en komplet e-julekalender er da så lav som 2.995,- + moms, og leveringstiden er seks arbejdsdage. Derefter er det bare at invitere eksisterende og potentielle kunder – eller medarbejdere – til at klikke sig ind på julekalenderen, som vil have webadressen "ditfirmanavn.dryp.dk".

SE MIN EGEN E-JULEKALENDER HER
Til demoformål er den 1. december aktiv, mens alle andre "låger" er passive. Prøv gerne at svare på spørgsmålet, det sker der ikke noget ved. Bemærk, at siden fungerer optimalt med den nyeste udgave af Adobe Flash Player.

julekalender

HVIS DU VIL HAVE DET LIDT VILDERE...
I den skitserede løsning ligger der lidt behersket Flash-animation og lyd på forsiden, men meget er jo muligt i Flash, så hvis du vil have mere gang i sagerne, kan du få et konkret pristilbud ud fra dine ønsker. Jeg laver også gerne en specifik illustration – bed om et uforpligtende tilbud!

Mvh
Dan Møller, Freehand

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:10

Hej Dan

Den ser rigtig fin ud :·) Man kan vel vælge at bruge den på forskellige måder - eksempelvis indsætte dagens tilbud på en bestemt vare - kombineret med konkurrencen?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Fra  Freehand Skrevet kl. 10:17

Hej, Helle...

Ja, indholdet kan sammensættes helt individuelt :-)

Dan

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:19

Kan man også gøre sådan at kalenderlågen først kan åbnes den dag der passer med datoen? Eksempelvis sådan at man ikke kan åbne den 17. dec når det er den 10 dec.?

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Fra  Freehand Skrevet kl. 10:35

Hej, Helle...

Nej. Idéen er, at når man klikker på en låge på en "forkert" dag, sker der ikke "ingenting", men man kommer ind på en side, hvor man får at vide, at "Denne låge er kun aktiv den X. december". Samtidig bliver man udsat for venlig reklame (info, tilbud o.a.) og klikker måske videre til DIN hjemmeside for at læse mere ;-)

Kun når man klikker på en låge på den "rigtige" dato, får man dagens spørgsmål og kan deltage i konkurrencen.

:-Dan

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:24

Jeg kan ikke sende dig PM - vil du ikke lige sende tilbudet til mig pr. mail  - det ser rigtig interessant ud, men jeg har ikke tid til at fintænke anvendelsen af det lige nu - og jeg glemmer helt sikkert denne post.

Mail til mig på kjer@kjers.com

mvh Hans

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Fra  Freehand Skrevet kl. 13:51

Hej, Hans...

Tak for din interesse. Jeg har sendt dig en mail.

:-Dan

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Fra  Freehand Skrevet kl. 15:24

Hej, friske aminoer!

I kan stadig nå at få jer en smart, relevant og omkostningslet e-julekalender. Der er rige muligheder for individualisering af indhold og design :-)

Mvh
Dan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)