Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla og H1 tags - fix?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Findes der et gratis plugin til Joomla til at fikse den der bug der er med H1-tags'ene?

Altså at det der pjat med at den skriver "<h1 class="contentheading ">" i stedet for bare H1..

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:45

Hej Christian

Jo, du kan bruge denne patch: http://extensions.joomla.org/extensions/site-management/seo-a-metadata%20/3778

Bare vær opmærksom på at den ændrer nogle ting i Joomla-kernen, og hvis du opdaterer Joomla, så vil de ændringer blive overskrevet. Du skal derfor bruge denne patch igen, hvis du opdaterer Joomla.

Du kan også manuelt ændre det ved at ændre til følgende, så du ikke behøver at foretage noget igen efter en opdatering: http://www.newworlddesigns.co.uk/blog/joomla-contentheading-h1-with-no-core-hack/

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:26

Hej Christian

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor det er et problem at der tilføjes en klasse til din H1?

Jeg bruger SH404SEF til mine Joomla sider, der kan man administrere både meta-data, titler, H1-tages og søgemaskinevenlige URLs (og garanteret en hel masse mere).

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gadensgaard:

Hej Christian

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor det er et problem at der tilføjes en klasse til din H1?

Jeg bruger SH404SEF til mine Joomla sider, der kan man administrere både meta-data, titler, H1-tages og søgemaskinevenlige URLs (og garanteret en hel masse mere).

Det er et problem, fordi hvis du kigger i kildekoden, så står der ikke bare "H1".. der står også alt det andet sludder... dvs. den opfylder ikke W3C's standarder, og bliver generelt ranket lavere af Google uden et fix.

SH404SEF skulle fikse de fleste problemer, men synes lige jeg har brugt lidt for mange penge på at købe plugins, themes og andet ind i disse dage hehe... 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:39

Lav aldrig core changes hvis det kan undgås - host hellere på med de 200 spir til sh404sef - det er meget mere effektivt og er også bedre end Joomlas interne SEF handling.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 12:16

Ronnikc:

Lav aldrig core changes hvis det kan undgås - host hellere på med de 200 spir til sh404sef - det er meget mere effektivt og er også bedre end Joomlas interne SEF handling.

Det er noteret!

:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:27

Som Ronni siger - brug lidt penge på Sh404sef. Det kan fixe dit problem + en masse andre du helt sikkert vil have med Joomla og SEO

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Fra  Tame Skrevet kl. 12:46

Jeg sætter lidt penge af til det :-)! Tak!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)