Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til hvordan jeg får et godt link...?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet nogle hjemmesider hvor jeg gerne vi have et link til min hjemme side

Men hvordan vi i  skrive, en mail til webmasten, og bede om at lave et link til  hjemmesiden

Hilsen

Henrik

www.tvangsanbragt.dk

Sex i det fri aftaler og frække steder

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:10

Hej Henrik,

Hvis du gerne vil have et link på en bestemt hjemmeside, skal du først og fremmest sørge for at komme på radaren hos pågældende sides webmaster/ansvarlige. Er det en blog, kan det f.eks. ske ved at deltage i dialogen på bloggen. Er det en anden form for hjemmeside, kan det nogle gange ske ved at linke til deres side og sende nogle besøgende i deres retning. Rigtigt mange webmastere følger jo nøje med i, hvor deres besøgende kommer fra.

Og i andre tilfælde kan man være nødt til at skrive til folk for at komme i kontakt med dem, som du selv er inde på. At bede om et link direkte er en taktik - at hjælpe hjemmesidens ejer med rettelser af fejl, døde links eller lignende på siden, er en anden taktik.Sidstnævnte virker oftest bedre, fordi du lægger ud med at gøre hjemmesidens ejer en tjeneste.

God fornøjelse med det.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:02

Hej

Jeg vil skrive at din side vil være relevant for ham/hende der ejer hjemmesidens brugere, og han med et link til dig yder hans begøgende en ekstra service - så de kan finde endnu mere relevant information.

Held og lykke!

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:22

Flyfreak:
Jeg vil skrive at din side vil være relevant for ham/hende der ejer hjemmesidens brugere, og han med et link til dig yder hans begøgende en ekstra service - så de kan finde endnu mere relevant information.

Og bed dem om at linke rigtigt til dig, sådan at du får mest ud af linket ifht. dit søgeord.

F.eks., hvis søgeord er plejefamilie: Plejefamilie, hvad kan de gøre for et godt samarbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)