Jeg skal hurtigst muligt have en unik webshop i et smart design på benene. Den skal kunne
Jeg har brug for konkret jordnær rådgivning og er taknemmelig for hjælp eller henvisning til hvem der kan hjælpe. Jeg er p.t. i dialog med Shop-udbyder, men synes at den tilbudte løsning er "gammeldaws" og iøvrigt for tung. Problembeskrivelse:
Hos nuv. shop-leverandør (sitet er under opbgning) skal jeg til min forundring flytte alle data fra leverandørens regneark over på et, som er tilpaset shoppen - og dernæst importeret il shoppen. En opgave, som jeg pga. mængden aldrig bliver færdig med. Og når data så ydermere skal skiftes efter blot få meneder kommer shoppen aldrig i gng. Samme problem er omkring fotos, hvor de enkelte leverandører sender disse, men ikke ubetinget i samme størrelse. Der skal jeg dels størrelsestilpasse dem og dernæst importere. En umulig opgave ved mængden. Jeg har derfor brug for en automatiseret proces (kan man vist kalde det). Hvem kan tilbyde det til en pris, som er til at betale for en ny virksomhed. Ser at andre mindre firmaer med egen webshop også har mange produkterne der skiftes ud, så systemet må jo findes.
Forlods tak for rådgivningen
|
Hej Delphin
Jeg er medejer af firmaet EasyFlow, og vi vil gerne havde lov at give et tilbud på opgaven.
Vi har erfaringer med ligende opgaver, og endda også i lidt større skala, f.eks. har vi lavet en shop med ca. 200.000 unikke varer, der automatisk opdateres udfra et datafeed og meget komplekst regel-sæt.
Iøvrigt er både import fra ftp-server og billede formatering en del af vores komponent bibliotek, så her kan vi spare en del tid og ikke mindst penge.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi kan skabe en fuldautomatiseret løsning til dig, som ville kunne spare dig meget tid, men det er sikkert at det er rentabelt eller kan gøres indenfor dit budget.
For at kunne give dig et kvalificeret tilbud, skal jeg bruge en kravspecifikation og en budgetramme. Du kan sende informationerne til mig, på mail: plu(snabela)easyflow.dk