Jeg tænker som en gal for tiden, for at finde på et ord eller en ordlyd som vi kan bruge under tilbudsdage, uden det kan efterlignes. Alle kalder tilbudsdage for: udsalg, tilbud, bazar, lagersalg etc. Jeg synes det kunne være superfedt hvis vi havde vores eget ord for disse ting. Et ord, ordlyd - måske kombineret med dele af »House of Kids«. Salling i Århus har hver sæson »Rivegilde«. Mærkeligt ord - men hvis butikkerne ved siden af finder på at bruge det samme ord, så er det mere til at grine af end særlig opfindsomt. Og alle ved hvem der holder Rivegilde og hvad det går ud på. Det har de ligesom slået fast ved at gentage det hver sæson. Udsalg er jo nok bare udsalg - og skal også bare være det, tror jeg. Men hvad med de 3 bazardage vi holdte sidste sæson... eller de efterårstilbud vi har lige nu, - er der ikke nogen som har noget mere opfindsomt? Hvis det er et helt fantastisk ord eller ide - så smid gerne en PB |
"Kids for sale"
Der er i hvert fald en overskrift, der ville vække opsigt, og eftersom I er et "House of Kids", skulle det vel undre at I ikke af og til havde et barn i overskud ;-) - Samtidig er den dobbelt på samme måde som "Kids for saving schools", "Kids for saving whales" ellers hvad børn nu kan være "for", og understreger samtidig at det varer som børn vil have/ønsker sig.