Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til at drive webshop i DK!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Alle Aminoer, overvejer at starte en webshop op i DK, og da der ikke rigtig er nogen i min omgangskreds af venner og familie der har tid eller lyst til at gå ind i det, vil jeg lige lægge en føler ud og se om der er nogen her på Amino der kunne være interesseret i at drive en webshop i partnerskab.

eksisterende webshop i UK: www.mycoolgadget.co.uk   -    new webdesign under construction: www.bugzlife.com/mycoolgadget

så shoppen i dk bliver: www.mycoolgadget.dk med det nye design og bliver oversat til dansk

Jeg søger efter en der brænder for at drive webshop og en der tidligere har haft erfaringer eller allerede driver en webshop men samtidig kan lægge 100% i projektet og visionen er at  være den førende i DK for disse varer.

Jeg er pt bosat i UK og er ved at være klar til at lancere vores super professionelle website her i UK og vi har allerede flere salg på den gamle hjemmeside med hvad jeg vil kalde et dårligt konverterende design der er begrænset af en template der lejes, så med den nye webshop ser vi mere professionelle ud og vil konvertere bedre samt være i stand til at få kunder til at vende tilbage med f.eks månedlige konkurrencer og specielle præmire månedligt for at signe op på newsletters.

Der skal ikke være nogle tvivl om at jeg er hamrende seriøs omkring dette projekt, jeg har flere uddannelser bag mig og sætter en ære i god kundeservice og godt håndværk og at kunne levere super gode produkter indenfor dette område.

Jeg leverer professionel website på dansk,domainname, domainhotel, logo, businesscards og sørger for SEO og al markedsføring i DK for webshoppen.

Jeg tilbyder for den rigtige person at stå for den daglige drift, ordremodtagelser og postforsendelser, samt indkøb for egne midler og salg af produkter i shoppen.

Al forarbejdet er lavet og jeg tilbyder udover fortjeneste af det daglige salg også 30% af firmaværdien vi får oparbejdet sammen.

Grunden til at det er 30% og ikke 50% er fordi det er min ide og mit initiativ og jeg har allerede investeret tid og penge i design af webshop,logo,produktsearch,businesscards og koncept generelt.

(For den rette kan der investeres i webshoppen/konceptet og vi bliver 50/50 partnere og alle udgifter/indtægter deles)

Glæder mig til at høre om nogle er interesseret i noget seriøs forretning og hvad i kan bidrage med af professionelle tiltag, venligst skriv her på Amino eller på mail@mycoolgadget.co.uk for mere info

vh Tom

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:17

Start evt med at nævne branche, det ville kun gavne dig selv...

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 18:29

Fashion-Seller:
Start evt med at nævne branche, det ville kun gavne dig selv...

Ud fra e-mail adressen drejer det sig nok om: http://www.mycoolgadget.co.uk/

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:57

Rettet lidt så det er nemmere at se hvad det drejer sig om :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:30

Salg af Cool Gifts, Toys and Gadgets hvis nogen stadig er i tvivl!!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:29

til toppen inden sengetid :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:40

.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:32

Hej Tom,

Prøv at smide mig en e-mail på ks@cygnet.dk, vi er lige nu igang med at kigge på at udbygge portefolioen af webshops vi driver.

Gerne med lidt tal for jeres nuværende shops og dine forventninger til det danske marked.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:47

Du må meget gerne kontakte mig på morten@improved.dk med mere info jeg er meget interesseret.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:50

demo af den nye webshop hvor mycoolgadget.dk bliver søsterside til den engelske version 

siden bliver oversat til dansk naturligvis og kan ses midlertidig her under konstruktion

www.bugzlife.com/mycoolgadget

vh Tom

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)